1 Ιουν 2023

Καταγγελία γυναίκας για τα funds: «Δεν χρωστάω σε κανέναν, μου πατάνε την ψυχή»

 


Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες πολιτών για τα funds, με μία γυναίκα αυτή τη φορά να βλέπει τους κόπους μίας ζωής να χάνονται, καθώς το οίκημα που ανήκει το μαγαζί της βγήκε σε πλειστηριασμό και τώρα της κάνουν έξωση.

Τα τελευταία 45 χρόνια η κυρία Αλεξάνδρα έχει το μαγαζί της στον Άγιο Ελευθέριο, το οποίο νοικιάζει. Η ιδιοκτήτρια του οικήματος έχασε το ακίνητο σε πλειστηριασμό, καθώς είχε μπει εγγυήτρια σε δάνειο. Έτσι, το ακίνητο πέρασε στα χέρια των funds και πριν λίγες ημέρες την εμφάνισή τους έκαναν δικαστικοί επιμελητές, συνοδευόμενοι από αστυνομικούς, για να κάνουν έξωση στην ενοικιάστρια. Μάλιστα, της ζήτησαν να αφήσει το εμπόρευμά της μέσα και μετά να κατεβάσει ρολά.

«Δεν χρωστάω σε κανέναν, μου πατάνε την ψυχή»

«Σε αυτό το μαγαζί είμαι 45 χρόνια. Ήρθαν ξαφνικά χθες το μεσημέρι, μου είπαν με ειδοποίησαν. Εγώ τα χαρτιά δεν τα καταλαβαίνω, ο δικηγόρος μου που τα είδε δεν είπε κάτι τέτοιο», δήλωσε η κυρία Αλέξάνδρα και συνέχισε:

«Ήρθαν να μου κλείσουν το μαγαζί. Μου είπαν να βγω έξω, να πάρω ότι πολύ προσωπικό έχω και να σφραγίσουν το μαγαζί, να καταγράψουν τα μπουκάλια. Τα μπουκάλια είναι ο κόπος μου, το αίμα μου, η ψυχή μου. Σ’ αυτό το μαγαζί εδώ και 45 χρόνια έχω πεθάνει. Μερόνυχτα δουλεύω, δεν χρωστάω σε κανέναν».

Ο Βασίλης Δήμας, πρόεδρος του Συλλόγου ΕΒΕ Δήμου Αθήνας, τόνισε πως η περίπτωση της κυρίας Αλεξάνδρας δεν είναι η μοναδική, καθώς κάθε βδομάδα συναντά δεκάδες τέτοιες υποθέσεις.

«Δεν χρωστάω σε κανένα. Ο αγώνας μου είναι τόσο σκληρός που δεν φαντάζεται κανείς τους. Μου καταπατάνε τη ψυχή και τον αγώνα μου. Τι θα κάνω εγώ άμα φύγω 6 μήνες έξω, δεν θα έχω ψωμί να πάρω», κατέληξε η γυναίκα.

Σύμφωνα με πληροροφίες, περίπου 700.000 ακίνητα κινδυνεύουν να βγουν σε πλειστηριασμό και να περάσουν τα χέρια των funds στο επόμενο διάστημα.

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη