Στη συνεδρίαση παρέστη και ο πρόεδρος της Βουλής Κωνσταντίνος Τασούλας.
Η συνεδρίαση περιελάμβανε χαιρετισμούς των υπουργών Κυριάκου Πιερρακάκη, Σοφίας Ζαχαράκη και Ζωής Ράπτη.
Κατά τη διάρκειά της έγινε επίδειξη των παρακάτω καινοτόμων ελληνικών εφαρμογών:
Ομάδα 1. Η Eyeharp Ελλάδος παρουσίασε εφαρμογή, με την οποία δίνεται η δυνατότητα σε μια παραπληγική μουσικό να παίζει μουσική με τα μάτια
Ομάδα 2. Το Σχολείο Κωφών Πανοράματος, παρουσίασε το παιχνίδι TRIGO (τρίλιζα για τυφλούς)
Ομάδα 3. Η Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας παρουσίασε την εφαρμογή HERMES EXO, έναν ρομποτικό εξωσκελετό για άτομα με παραπληγία.
Ομάδα 4. Το Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την ομάδα ISOMETRICS παρουσίασε το παιχνίδι Wizzle, το οποίο έχει κερδίσει το πρώτο Παγκόσμιο βραβείο στον διαγωνισμό JA και ως εφαρμογή χρησιμοποιείται πλέον και σε ασθενείς με πρώιμο Alzheimer.
Ομάδα 5. Η συγκεκριμένη ομάδα παρουσίασε ξύλινη απτική μακέτα καλαθοσφαίρισης μέσω της οποίας άτομα με προβλήματα όρασης παρακολουθούν με τη βοήθεια εθελοντών αγώνες καλαθοσφαίρισης.
Ο Στράτος Σιμόπουλος κατά την παρέμβασή του, μεταξύ άλλων, σημείωσε:
«Για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, υπάρχει μια συζήτηση γύρω από τα θέματα βιοηθικής σε σχέση με την τεχνολογία, αλλά και της δημοκρατίας σε σχέση με την τεχνητή νοημοσύνη.
Δεν αμφισβητώ τους υπαρκτούς κινδύνους, αλλά οφείλουμε να φωτίσουμε και την άλλη πλευρά της τεχνολογίας και της καινοτομίας.
Πρόκειται για την πλευρά που βελτιώνει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων, ενώ συμβάλλει ιδιαίτερα στη συμπερίληψη των ανθρώπων με αναπηρία στην κοινή κοινωνική και οικονομική μας πραγματικότητα.
Ήδη σήμερα παίρνουμε μια μικρή γεύση για το τι μπορεί να κάνει η καινοτομία και κυρίως τι μπορούν να κάνουν τα ελληνικά μυαλά, ιδιαίτερα τα νεότερα.
Η ενασχόλησή μου με το οικοσύστημα της καινοτομίας συνεχώς με εκπλήσσει και έχω τη διάθεση αυτές τις εκπλήξεις να τις μοιραστώ μαζί σας».