Για ακόμη μια μέρα, σήμερα Παρασκευή 3/1/2025, τα περισσότερα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, είναι χαλασμένα! Το έζησα ο ίδιος, παίρνοντας το Μετρό από το σπίτι μου, όπου στην....
αφετηρία, ήταν χαλασμένα τα 9 από τα 12 μηχανήματα ! Ε, δεν μπορεί να συνεχίζεται αυτό 34 μέρες τώρα! Θα σταθεί στο ύψος της η δημοσιογραφία της Θεσσαλονίκης, να μας πει ποιός ευθύνεται γι αυτή την ταλαιπωρία;Παραβλέπω το γεγονός ότι δεν δέχονται κάρτες, ας δεχθούμε ότι το Μετρό.....
ξεκίνησε νωρίτερα από ότι πρέπει και δεν ήταν έτοιμες οι εταιρείες. Παραβλέπω το γεγονός ότι δεν δίνουν ρέστα, ότι δεν φορτίζουν άλλη κατηγορία εισιτηρίου κι άλλα χίλια. Ας πούμε ότι αυτά ήθελαν περισσότερο χρόνο για να σεταριστούν. Το να δουλεύουν όμως τα μηχανάκια έκδοσης εισιτηρίων, δεν έχει σχέση με το χρόνο, αλλά με την ποιότητά τους!Να το πω απλά, στους δημοσιογράφους: Εσείς, στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, πάτε ας πούμε στο Πλαίσιο, στο Public, στον Κωτσόβολο κλπ,. και αγοράζετε 15 υπολογιστές και εκτυπωτές για τα γραφεία σας. Την πρώτη μέρα δουλεύουν οι 12, τη δεύτερη οι 7, την τρίτη οι 3. Ε, δεν θα πάτε στο Πλάισιο να τους τρίψετε στη μούρη το συμφωνητικό αγοράς;
Ποιός έστησε ρε αυτά τα σαπάκια; Ποιά εταιρεία τα κατασκεύασε; Τι μάρκα είναι; Τι λέει το συμβόλαιο συντήρησης; Δεν έχει ρήτρες; Ο εισαγγελέας δεν διαβάζει τι γίνεται; Πόσο τα πλήρωσε ο Έλληνας φορολογούμενος για να είναι συνεχώς χαλασμένα;
Οι δημοσιογράφοι τι κάνουν; Δουλειά σας ρε γιουρούκια, δεν είναι να μηρυκάζετε τις αναρτήσεις πολιτών στο facebook! Όλα τα άρθρα, απλώς αναπαράγουν δημοσιεύσεις πολιτών και είναι μόνο εικόνες! Ρεπορτάζ ΜΗΔΕΝ!!!! Τις βλέπουμε κι εμείς τις εικόνες, τις ζούμε, δεν χρειάζεται να τις κάνετε άρθρο!!!
Δουλειά της δημοσιογραφίας, είναι να επικοινωνήσει με τους αρμόδιους και να τους ζητήσει να απαντήσουν στα παραπάνω ερωτήματα. Με κυριότερο: "ποιός ευθύνεται όταν χαλάνε; Ποιός πρέπει να πληρώσει πρόστιμο που είναι ΣΥΝΕΧΩΣ χαλασμένα;".