14 Μαρ 2017

Έφη Σαρρή: Είχα 15 χρόνια να κάνω σεξ

Η Έφη Σαρρή μίλησε στην εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου» αποκάλυψε το
διάστημα που απείχε από το σεξ. «Βεβαίως και υπήρξαν περίοδοι που δεν είχα ερωτικό σύντροφο. Για 15 χρόνια. Ήμουν 15 χρόνια χωρίς σεξ. Τι παθαίνει ο άνθρωπος αν είναι χωρίς σεξ ο άνθρωπος; Εμένα μου έχει τύχει. Σας το συνιστώ. Μήπως τελικά αυτό είναι το ελιξίριο; Δεν ξέρεις» είπε η γνωστή αοιδός. Η αποκάλυψη έγινε μετά από συζήτηση σχετικά με την ηλικία της. Η τραγουδίστρια δήλωσε πως δεν έχει κάνει τίποτα στο πρόσωπο της, αλλά σκέφτεται πως το ελιξήριο της νεότητας ίσως είναι η αποχή από το σεξ! «Δεν έχω κάνει ούτε μπότοξ. Δεν το βλέπεις το μέτωπο μου που είναι μέσα στις ρυτίδες. Δεν φοράω ούτε κρέμα μη σου πω κι αυτή τη στιγμή που σου μιλάω δεν έχω βάλει ούτε makeup.»



.news.gr
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη