18 Ιουλ 2017

Ο τέλειος άντρας (ο Βουτσάς) ο άντρας ο πολιτικός (ο Άδωνις)…

Γυναικοπαρέα λιάζεται στην παραλία υπό συνθήκες καύσωνα, σχολιάζοντας τις φωτογραφίες που αναρτούν οι πολιτικοί μας
στα social media.
Στα ηχεία του beach bar ακούγεται δυνατά το άσμα «Ο τέλειος άντρας, ο άντρας ο σωστός, ο πρόστυχος, ο έξυπνος, ο γοητευτικός».
«Λοιπόν κορίτσια εγώ διαφωνώ με τον στίχο της Ναταλίας Γερμανού που λέει “o τέλειος άντρας δεν είναι πουθενά”. Πιστεύω ότι τέλειος άντρας είναι στη Βουλή», λέει με σιγουριά η πρώτη.
«Στην ελληνική Βουλή; Πας καλά;», ρωτάει με εμφανή ειρωνεία η δύσπιστη της συντροφιάς.
«Αμέ! Και δεν είναι ένας. Αν τους προσέξεις καλύτερα μερικοί είναι πολύ sexy και μοιάζουν με κινηματογραφικούς αστέρες», επαυξάνει η τρίτη.
«Συμφωνώ απολύτως! Να, κοίτα αυτήν τη σέλφι τον Άδωνι. Ένα βήμα μπροστά από την Ευγενία που τον κοιτάζει λιγωμένη, καρφώνει το βλέμμα του στα φακό με ύφος “είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω”. Εμένα ο Άδωνις από τότε που έγινε αντιπρόεδρος της ΝΔ, μου θυμίζει έντονα τον Κώστα Βουτσά στο “Κορίτσια για φίλημα”: “Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;” μοιάζει να λέει συνέχεια καμαρώνοντας, αφού ούτε και ο ίδιος δεν το πιστεύει ότι επιτέλους “έχει και κότερο” κι ας είναι και δανεικό».
«Εγώ πάλι κορίτσια, έχω φάει κόλλημα με τον Καμμένο», αποκαλύπτει χαμηλόφωνα η τρίτη. «Με το παράστημά του, την κορμοστασιά του, τις στρατιωτικές στολές του, παραπέμπει ευθέως στον Λάμπρο Κωνσταντάρα στην “Αλίκη στο Ναυτικό”. Ναύαρχος με τα όλα του! Ο λεβέντης ο άντρας όταν βάζει την στολή του έρχεται και δείχνει»
« Και όταν την βγάζει τη στολή του. Όπως έκανε προχθές  ο Ευκλείδης ο Τσακαλώτος που πέταξε, επιτέλους, το άχαρο σακάκι της διαπραγμάτευσης και έμεινε ημίγυμνος, μόνο με το μαγιώ του», ομολογεί την αμαρτία της η πρώτη της παρέας. «Τον είδα στην παραλία να παίζει ρακέτες και ήταν φτυστός ο Ντίνος Ηλιόπουλος στο “Δόλωμα”. Που ενώ ξέρει ότι δεν θα πετύχει το κόλπο με την Βουγιουκλάκη, παρασύρεται και γίνεται συνένοχος ο γλυκούλης».

«Έχετε πάντως όλες σας έναν ηλικιακό ρατσισμό στην επιλογή άντρα», ακούγεται ενοχλημένο το τέταρτο μέλος της γυναικοπαρέας. «Εγώ προτιμώ τους ώριμους. Και στη Βουλή υπάρχει ένας τέτοιος, που παραπέμπει στον Ρίτσαρντ Γκιρ και μάλιστα είναι δυο χρόνια μικρότερος του».
«Στο ελληνικό Κοινοβούλιο έχουμε άντρα που παραπέμπει στον Ρίτσαρντ Γκιρ; Ποιόν μωρέ Σούλα;», ρωτούν σαν χορωδία οι υπόλοιπες.
«Τον πρόεδρο! Το Βασίλη Λεβέντη! Με το γκρίζο μαλλί του, 65άρης, σαν να έχει δραπετεύσει από την ταινία “Η νύφη το ‘σκασε” μοιάζει με τόσους βουλευτές που τον εγκαταλείπουν τελευταία…».
«Α, είπαμε να έχουμε φαντασία αλλά όχι κι έτσι Σούλα μου! Να μου πεις για τον Σταύρο Θεοδωράκη μάλιστα», παρεμβαίνει ξανά η τρίτη. «Βγαλμένος από την ταινία “Καμικάζι αγάπη μου”, ίδιος ο Σταμάτης Γαρδέλης στη σκηνή που τραγουδάει “με λένε Αλέξη, σε λένε Σοφία”».

«Αλέξης! Τώρα μιλάτε σωστά», πείθεται επιτέλους η δύσπιστη. «Ο πρωθυπουργός μας είναι ο τέλειος άντρας. Όχι μόνο γιατί είναι ωραίο παλικάρι αλλά κυρίως γιατί διαθέτει εκείνο το προσόν που κάνει τα αρσενικά ακαταμάχητα: κωμική φλέβα! Φτυστός ο Χρόνης Εξαρχάκος στο “Μια Ελληνίδα στο χαρέμι”. Κάθε φορά που ο Τσίπρας μιλάει για διαπραγματεύσεις, χρέος, κούρεμα είναι σαν να βλέπω τον Εξαρχάκο στη σκηνή που είναι πεπεισμένος ότι το μόνο που χρειάζεται για να κλείσεις μια πόρτα, είναι να φωνάξεις αυστηρά “Βαγγέλη”! Αυτός ναι! Είναι ο άντρας ο σωστός. Ο έξυπνος, ο γοητευτικός…».
thisismarias.com
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη