Στις 2 Ιουνίου του 1967 και ενώ στην Ευρώπη φουντώνει το φιλειρηνικό κίνημα, τη Γερμανία επισκέπτεται ο Σάχης της Περσίας. Το τυρρανικό καθεστώς της Περσίας, γεννά αντιδράσεις, αντιστασιακούς στο Ιράν και "συνοδοιπόρους" σε όλη την Ευρώπη.
Η επίσκεψη του Σάχη (Mohammad Reza Shah Pahlavi για τους φιλομαθείς), δημιουργεί κύμα από πορείες ενάντια στο τυρρανικό καθεστώς. Πρωτεργάτες στις πορείες, η Γερμανική νεολαία, που βρίσκεται σε επαφή με τη Γαλλική νεολαία με σύνδεσμο την παρέα του Γερμανοεβραίου Ντάνιελ Κοεν Μπεντίτ (του "κόκκινου Ντάνι", σημερινού ευρωβουλευτή των πρασίνων -αυτού που ουρλιάζει στο βιντεο που σας παρουσιάσαμε "Ματσεντόνια, ιστ Ματσεντόνια ουντ Ματσεντόνια ....." )
Μέχρι τότε το μαζικό κίνημα στη Γερμανία, ήταν φιλειρηνικό και αποκήρυσσε τη χρήση βίας.
Στις 2 Ιουνίου του 1967, λοιπόν, την ημέρα της επίσκεψης του Σάχη, κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων, ένας Γερμανός Αστυνομικός, ο Karl-Heinz Kurras (Κάρλ-Χάινς Κούρας), πυροβολεί και σκοτώνει μπροστά από το Δημαρχείο Σένεμπεργκ του Δυτικού Βερολίνου, έναν διαδηλωτή. Ο διαδηλωτής ήταν ο Benno Ohnesorg (Μπένο Όνεζοργκ) (Ονεζοργκ στα Γερμανικά σημαίνει "ανέμελος").
Η ριζοσπαστικοποίηση του φοιτητικού κινήματος με επικεφαλής τη Σοσιαλιστική Γερμανική Φοιτητική Ενωση (SDS) ήταν πια μονόδρομος.
Η σορός του Ονεζοργκ μεταφέρθηκε συνοδεία χιλιάδων αυτοκινήτων από το Δυτικό Βερολίνο στη γενέτειρά του, κοντά στην πόλη του Ανοβέρου, όπου και θάφτηκε. Στο επίκεντρο των συζητήσεων του συνεδρίου «Πανεπιστήμιο και δημοκρατία: Προϋποθέσεις και οργάνωση της Αντίστασης», που έγινε στο Ανόβερο αμέσως μετά την κηδεία του φοιτητή και στο οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 φοιτητές, βοηθοί και καθηγητές από όλα τα πανεπιστήμια της χώρας, βρέθηκε το θέμα της βίας ενάντια στο κατεστημένο.
Η σορός του Ονεζοργκ μεταφέρθηκε συνοδεία χιλιάδων αυτοκινήτων από το Δυτικό Βερολίνο στη γενέτειρά του, κοντά στην πόλη του Ανοβέρου, όπου και θάφτηκε. Στο επίκεντρο των συζητήσεων του συνεδρίου «Πανεπιστήμιο και δημοκρατία: Προϋποθέσεις και οργάνωση της Αντίστασης», που έγινε στο Ανόβερο αμέσως μετά την κηδεία του φοιτητή και στο οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 φοιτητές, βοηθοί και καθηγητές από όλα τα πανεπιστήμια της χώρας, βρέθηκε το θέμα της βίας ενάντια στο κατεστημένο.
Ο θάνατος του Ohnezorg, άλλαξε το είδος δράσης του μαζικού κινήματος, που έγινε πιό βίαιο. Άνοιξε πλέον ο δρόμος για το αντάρτικο πόλεων και τους γνωστούς σε πολλούς από εσάς Baader-Meinhof (Μπάαντερ-Μάινχοφ), RAF, "Φράξια Κόκκινος Στρατός" και άλλες επαναστατικές οργανώσεις.
Ο Όνεζοργκ έγινε το σύμβολο της "εξέγερσης".
Ο αστυνομικός Κούρας, που πυροβόλησε έγινε το σύμβολο της "αστυνομικής βίας".
Πριν από λίγες μέρες όμως, δύο ερευνητές, σκαλίζοντας τα περίφημα αρχεία της Stazi (Στάζι), που απασχόλησαν ουκ ολίγον και τη χώρα μας, κυρίως λόγω του πράκτορα Ρόκο ή Κασκαντέρ, έπεσαν σε μια συγκλονιστική "ανακάλυψη":
Ο αστυνομικός Karl-Heinz Kurras, που πυροβόλησε και σκότωσε από "υπερβάλλοντα ζήλο", τον διαδηλωτή Benno Ohnesorg ήταν πράκτορας της κομμουνιστικής Στάζι !!!!
Πώς άραγε θα γραφόταν η ιστορία, αν γινόταν τότε γνωστό; Αυτά για να μαθαίνουν όσοι δεν ξέρουν, τι σημαίνει προβοκάτσια. Και όλοι εσείς να ξέρετε, ότι η αλήθεια δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται και πρέπει πάντα να ΄μαστε πολύ προσεκτικοί !
Για αυτό στο taxalia λέμε και ξαναλέμε: μακριά από φανατισμούς. Μη μάθετε χρόνια μετά, ότι πιαστήκατε κορόϊδα, όπως ο όχλος των Τούρκων, που κατέστρεψε την ελληνική παροικία της Κωνσταντινούπολης, επειδή κάποια Τουρκικά ΜΜΕ παρουσίασαν πειστικά, την ψεύτικη είδηση ότι "οι Χριστιανοί έκαψαν το σπίτι του "πατέρα μας" Κεμάλ Ατατούρκ".
Στις φωτογραφίες, που δημοσιεύονται στα Γερμανικά περιοδικά, η αστυνομική ταυτοτητα του, η ιδιόχειρη δήλωσή του προς τη Stazi και άλλες φωτογραφίες από την κηδεία, τις διαδηλώσεις κ.λ.π.
Το θέμα είναι φυσικά πρώτο σε όλα τα Γερμανικά μέσα, οπότε περιττεύει η αναφορά πηγών. Ρίξτε μια ματιά στη Deutsche-Welle αν έχετε κάποιες αμφιβολίες, ή στο Spiegel κλπ
Το θέμα είναι φυσικά πρώτο σε όλα τα Γερμανικά μέσα, οπότε περιττεύει η αναφορά πηγών. Ρίξτε μια ματιά στη Deutsche-Welle αν έχετε κάποιες αμφιβολίες, ή στο Spiegel κλπ
, vasilis p./26-5-2009.