2 Ιουν 2009

Λαμπρό το βιογραφικό του Κρίτωνα Αρσένη κι εγώ χωριάτης απ΄τις Σέρρες....

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Κρίτων Αρσένης γεννήθηκε στις 3 Αυγούστου 1977, στη Θεσσαλονίκη.......

"τον Ιούλιο 2002 ήταν ο πρώτος μη Τούρκος εργαζόμενος στην ιστορία του Υπουργείου Οικονομικών της Τουρκίας, στην Άγκυρα, όπου μεταξύ άλλων είχε την ευκαιρία να συμμετέχει εκ μέρους της Τουρκίας και στις διαπραγματεύσεις με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, αναφορικά με την πορεία του προγράμματος σταθεροποίησης της Τουρκίας."
δηλαδή ρε Κρίτωνα, ήσουν υπάλληλος του Τουρκικού Υπουργείου Οικονομικών και μάλιστα συμμετείχες, εκπροσωπώντας την Τουρκία, στις διαπραγματεύσεις με το Δ.Ν.Τ.;;;
Όλα αυτά δε μου κάνουν καθόλου ...οικολογικά!
Γιατί μας είπαν, ότι είσαι το alter ego του ..Τρεμόπουλου, στο ΠΑΣΟΚ. Ο Πρόεδρος στην παρουσίασή σου, μας είπε "έχει μεγάλη παρουσία με ευρωπαϊκές βραβεύσεις στο χώρο του περιβάλλοντος και του πολιτισμού" (εδώ>>>)
Όμως: Διαπραγματεύσεις με το Δ.Ν.Τ.; Για λογαριασμό της Τουρκίας;
Πάντως κατάφερες πολλά, σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα.
Μπράβο......όχι σαν κάτι άλλους συμφοιτητές μας, που περιμένουν τον ΑΣΕΠ, να τους διορίσει....
Είδατε ρε πώς γίνεται "διεθνής καριέρα" στα 25 !
Μόνο που όλο αυτό το σκηνικό με τους εξω-σπουδαγμένους, τους εξω-εργασθέντες, τους εξω-κατοικούντες, δε μου αρέσει, εμένα του χωριάτη από τις Σέρρες. Πειράζει;
Το ομολογώ: έχω κόμπελξ κατωτερότητας, με όλους αυτούς τους συνομιλήκους μου, που όταν εγώ έδινα και ξανάδινα ΑΣΕΠ, αυτοί, στα 26 τους, είχαν ήδη εργαστεί σε 10 διεθνείς Οργανισμούς, σε 5 διαφορετικές χώρες, σε projects παγκοσμίου εμβέλειας, σε Διεθνή Ινστιτούτα, Διεθνείς Τράπεζες....
Και μένα πανυγήριζε η μάνα μου που πήρα το πτυχίο με άριστα. Πού να ξερε ότι, στην πραγματικότητα ήμουν σκράπας....
Να ρε μάνα οι διαβασμένοι!!!! Είδες πώς προκόβουν;
Υ.Γ. Πού υπηρέτησες φαντάρος Κρίτωνα, το 2004;
vasilis/taxalia
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη