19 Ιουν 2009

Γιώργος Καρατζαφέρης: Αλέκο μη φευγεις !!! Αλέκο μείνε !!! (pls)


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΑΡΕΝΑ 89,2 ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ Μ. ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ Δ. ΔΑΝΙΚΑ
19/06/2009 18:00
Δημοσιογράφος: Για τον Α. Αλαβάνο πιστεύετε πως είναι γινάτι που θέλει να φύγει;
Γ.Καρατζαφέρης: Εγώ θέλω να κάνω μια δημόσια έκκληση από το ραδιόφωνό σας, στον Αλέκο Αλαβάνο, να μην φύγει. Γιατί οι πολιτικές προσωπικότητες είναι χρήσιμες. Εγώ είμαι απέναντί του, με χτυπάει, ανταποδίδω, αλλά δεν παύει να είναι μια πολιτική αξία, η οποία δεν πρέπει να χαθεί για ένα γινάτι. Κάνω μια έκκληση να παραμείνει στο πολιτικό γίγνεσθαι γιατί δεν ξέρεις πότε και αν χρειασθούν καλύτερα μυαλά σε μια ανάγκη της χώρας. Κι ένα από τα καλά μυαλά είναι ο Αλαβάνος παρότι... επαναλαμβάνω βρίσκεται απέναντί μου. Πιστεύω ότι ο Αλέκος επειδή έχει μια κυκλαδίτικη τρέλα, λέει: «Εγώ έφταιξα γιατί εγώ τον έβαλα εκεί. Βλέπω το πράγμα ότι δεν πάει, παίρνω εγώ την ευθύνη και φεύγω». Γι αυτό το είπα γινάτι. Πιστεύω όμως ότι είναι κάτι πράγματα που είτε μας αρέσουν είτε όχι, όπως ο Μητσοτάκης μπορεί να κουβαλάει πάνω του, του κόσμου τις αμαρτίες υπάρχει ένα έλλειμμα μέσα στην Βουλή. Το βλέπεις. Το λέω εγώ που βρίσκομαι εντελώς αντίθετα με τους Μητσοτάκηδες.
Όχι δεν σας κάνουμε πλάκα! δείτε το>>>
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη