2 Νοε 2009

Καταργήθηκε η απόσυρση, ήρθαν τα νέα τέλη κυκλοφορίας 2010 (και καίνεεεεεεε)

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΕΛΗ


Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών κ.Γιώργος Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη. Ηδη υπογράφηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα λάβει αριθμό ΦΕΚ αύριο. Οπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ τέλος έχει..
τεράστιο δημοσιονομικό κόστος. Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμούμενο ετήσιο κόστος σε 400 εκατ. ευρώ. Οσοι έχουν αποσύρει έως σήμερα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους θα τύχουν των ευεργετημάτων της προηγούμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου και θα αποζημιωθούν κανονικά. Αυτοί έχουν το δικαίωμα είτε να πάρουν το ποσό των 1000 ευρώ, είτε το ποσό των 500 ευρώ και δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Από την πλευρά της η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποιοιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά. Με τη νέα ρύθμιση επιβαρύνονται λιγότερο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και επιβαρύνονται περισσότερο τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα. Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου.



Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται

από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών

από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά,

από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά,

από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά,

από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και

από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.


Η υπουργός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε τέλος ότι καταργείται ο πράσινος δακτύλιος ο οποίος σύμφωνα με τη ρύθμιση Σουφλιά θα ίσχυε για την Αθήνα από το 2011. Η κ. Μπιρμπίλη είπε ότι το μέτρο αυτό θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο ενός συνολικού πακέτου για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα όπως είναι ο τεχνικός έλεγχος, οι κάρτες καυσαερίων, η ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα δίκτυα των πεζοδρόμων, των ποδηλατοδρόμων, της ήπιας κυκλοφορίας, η αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κλπ.


Για το θέμα, το ΚΚΕ, επισημαίνει:
Πέρυσι η ΝΔ αύξησε 20% τα τέλη κυκλοφορίας και τώρα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, στον ίδιο δρόμο, αυξάνει ακόμα περισσότερο την επιβάρυνση για τα παλιά ΙΧ, γεγονός που σε συνδυασμό με τα διόδια, τη μεγάλη φορολογία στα καύσιμα και τα τεράστια ασφάλιστρα συνιστά ληστεία για τη λαϊκή οικογένεια.

Η επιβολή της νέας φορολογίας στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος αποτελεί εξαπάτηση καθώς τα πρόσθετα κρατικά έσοδα δεν θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση του αστικού πράσινου και την ανάπτυξη φθηνών, σύγχρονων και ασφαλών δημόσιων συγκοινωνιών, αλλά για την ενίσχυση της κερδοφορίας των μονοπωλιακών ομίλων.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη