Επιστολή στους συναρμόδιους υπουργούς της κυβέρνησης για τη δραματική μείωση εσόδων στα ΚΤΕΛ λόγω του συγκοινωνιακού προβλήματος στα Τέμπη έστειλε ο Νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Η επιστολή του Νομάρχη απευθύνεται στους... Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη, Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννη Ραγκούση, με κοινοποίηση στον Υφυπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μ. Μπόλαρη και στην Υφυπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θ. Τζάκρη.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Νομάρχη έχει ως εξής:
«Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Πριν από λίγες ημέρες έγινα αποδέκτης επιστολής που υπογράφουν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ. Σύμφωνα με την επιστολή, το ΚΤΕΛ υφίσταται δραματική μείωση εσόδων (έως 80%) λόγω των κατολισθήσεων στα Τέμπη (περιγράφονται αναλυτικά μαζί με τις προτάσεις του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στα επισυναπτόμενα έγγραφα 1 και 2) –σαν να μην έφτανε αυτό προστέθηκαν και νέα διόδια την ώρα που δεν υπάρχει δρόμος!
Στην ίδια επιστολή επισημαίνεται ότι η πολιτεία οφείλει στην συγκεκριμένη εταιρία πάνω από 2.000.000 ευρώ για διάφορες αιτίες (εκτέλεση μαθητικών δρομολογίων, πρόγραμμα ΣΥΝΚΟΙΝΩΝΙΑ), δηλώνοντας ότι υπό τις παρούσες συνθήκες αδυνατούν να πληρώσουν τους περίπου 150 εργαζόμενους.
Σε άλλη επιστολή τους (επισυναπτόμενο έγγραφο 3), το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ πρότεινε τρεις διαφορετικές διαδρομές για τα επιβατικά ΙΧ, τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και τα λεωφορεία προς αποφυγή της μεγάλης ταλαιπωρίας του κοινού αλλά και τον περιορισμό της οικονομικής ζημίας της εταιρίας.
Επίσης, με το από 18/1/2010 έγγραφο του προέδρου των ΚΤΕΛ Χρ. Λιούπα παρουσιάζουν τα αποτελέσματα μελέτης για την πλέον συμφέρουσα διέλευση των λεωφορείων από τη διαδρομή της παραλίας της Λάρισας (επισυναπτόμενο έγγραφο 5). Ζητά, μάλιστα (επισυναπτόμενο έγγραφο 4), μέχρι την Δευτέρα 25/01/2010, να επιτραπεί η διέλευση των λεωφορείων των ΚΤΕΛ ΑΕ από τον παραλιακό δρόμο της Αγιάς με συχνότητα τριών λεωφορείων ανά κατεύθυνση την ώρα, προειδοποιώντας για δυναμικές κινητοποιήσεις προκειμένου να αντιληφθούν οι πάντες τον επερχόμενο οικονομικό μαρασμό των ΚΤΕΛ ΑΕ.
Κατόπιν τούτων, ζητώ την παρέμβασή σας προκειμένου να επιλυθεί ένα ζήτημα, τόσο ως προς το οικονομικό σκέλος όσο και ως προς τον καθορισμό των δρομολογίων κυκλοφορίας, που έχει ήδη προκαλέσει μεγάλη κοινωνική αναταραχή, εργασιακή ανασφάλεια και βιοποριστικό πρόβλημα στις οικογένειες των εργαζομένων στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Με εκτίμηση,
Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης
Παναγιώτης Χ. Ψωμιάδης»
Η επιστολή του Νομάρχη απευθύνεται στους... Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη, Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιάννη Ραγκούση, με κοινοποίηση στον Υφυπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μ. Μπόλαρη και στην Υφυπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θ. Τζάκρη.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του Νομάρχη έχει ως εξής:
«Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Πριν από λίγες ημέρες έγινα αποδέκτης επιστολής που υπογράφουν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ. Σύμφωνα με την επιστολή, το ΚΤΕΛ υφίσταται δραματική μείωση εσόδων (έως 80%) λόγω των κατολισθήσεων στα Τέμπη (περιγράφονται αναλυτικά μαζί με τις προτάσεις του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στα επισυναπτόμενα έγγραφα 1 και 2) –σαν να μην έφτανε αυτό προστέθηκαν και νέα διόδια την ώρα που δεν υπάρχει δρόμος!
Στην ίδια επιστολή επισημαίνεται ότι η πολιτεία οφείλει στην συγκεκριμένη εταιρία πάνω από 2.000.000 ευρώ για διάφορες αιτίες (εκτέλεση μαθητικών δρομολογίων, πρόγραμμα ΣΥΝΚΟΙΝΩΝΙΑ), δηλώνοντας ότι υπό τις παρούσες συνθήκες αδυνατούν να πληρώσουν τους περίπου 150 εργαζόμενους.
Σε άλλη επιστολή τους (επισυναπτόμενο έγγραφο 3), το διοικητικό συμβούλιο του ΚΤΕΛ πρότεινε τρεις διαφορετικές διαδρομές για τα επιβατικά ΙΧ, τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων και τα λεωφορεία προς αποφυγή της μεγάλης ταλαιπωρίας του κοινού αλλά και τον περιορισμό της οικονομικής ζημίας της εταιρίας.
Επίσης, με το από 18/1/2010 έγγραφο του προέδρου των ΚΤΕΛ Χρ. Λιούπα παρουσιάζουν τα αποτελέσματα μελέτης για την πλέον συμφέρουσα διέλευση των λεωφορείων από τη διαδρομή της παραλίας της Λάρισας (επισυναπτόμενο έγγραφο 5). Ζητά, μάλιστα (επισυναπτόμενο έγγραφο 4), μέχρι την Δευτέρα 25/01/2010, να επιτραπεί η διέλευση των λεωφορείων των ΚΤΕΛ ΑΕ από τον παραλιακό δρόμο της Αγιάς με συχνότητα τριών λεωφορείων ανά κατεύθυνση την ώρα, προειδοποιώντας για δυναμικές κινητοποιήσεις προκειμένου να αντιληφθούν οι πάντες τον επερχόμενο οικονομικό μαρασμό των ΚΤΕΛ ΑΕ.
Κατόπιν τούτων, ζητώ την παρέμβασή σας προκειμένου να επιλυθεί ένα ζήτημα, τόσο ως προς το οικονομικό σκέλος όσο και ως προς τον καθορισμό των δρομολογίων κυκλοφορίας, που έχει ήδη προκαλέσει μεγάλη κοινωνική αναταραχή, εργασιακή ανασφάλεια και βιοποριστικό πρόβλημα στις οικογένειες των εργαζομένων στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Με εκτίμηση,
Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης
Παναγιώτης Χ. Ψωμιάδης»