36 ημέρες πέρασαν από την αποφράδα ημέρα του κλεισίματος των Τεμπών και το κόψιμο της Ελλάδας στα δύο.
Από τότε, εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι ταλαιπωρούνται, για να διασχίσουν την Κεντρική Ελλάδα.
Επαγγελματικοί κλάδοι μαραζώνουν, επιχειρήσεις που έδιναν δουλειά σε κόσμο και κοσμάκη, είναι στα πρόθυρα χρεωκοπίας, με περισσότερο θιγμένα τα ΚΤΕΛ και τους επιβάτες τους (εμάς δηλαδή!).
Ο Ο.Σ.Ε. και τα αεροπλάνα δεν έχουν θέση ούτε για πλάκα. Ούτε τηλέφωνο δεν μπορείς να "βγάλεις" !
Το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη, έγινε μαρτύριο, για τους εκατομμύρια ανθρώπους που μετακινούνταν από όλη τη Βόρεια Ελλάδα, στην Αθήνα, αλλά και... στους ενδιάμεσους προορισμούς, με τα ΚΤΕΛ, ένα λαϊκό, αλλά ποιοτικό τον τελευταίο καιρό μέσο.
Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια, τα ΚΤΕΛ εκσυγχρονίστηκαν πολύ. Τα λεωφορεία αντικαταστάθηκαν και -τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη- έχουμε έναν υπερσύγχρονο σταθμό, που καμία σχέση δεν έχει με τα παλιά ...χάλια.
Από τότε, εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι ταλαιπωρούνται, για να διασχίσουν την Κεντρική Ελλάδα.
Επαγγελματικοί κλάδοι μαραζώνουν, επιχειρήσεις που έδιναν δουλειά σε κόσμο και κοσμάκη, είναι στα πρόθυρα χρεωκοπίας, με περισσότερο θιγμένα τα ΚΤΕΛ και τους επιβάτες τους (εμάς δηλαδή!).
Ο Ο.Σ.Ε. και τα αεροπλάνα δεν έχουν θέση ούτε για πλάκα. Ούτε τηλέφωνο δεν μπορείς να "βγάλεις" !
Το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη, έγινε μαρτύριο, για τους εκατομμύρια ανθρώπους που μετακινούνταν από όλη τη Βόρεια Ελλάδα, στην Αθήνα, αλλά και... στους ενδιάμεσους προορισμούς, με τα ΚΤΕΛ, ένα λαϊκό, αλλά ποιοτικό τον τελευταίο καιρό μέσο.
Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια, τα ΚΤΕΛ εκσυγχρονίστηκαν πολύ. Τα λεωφορεία αντικαταστάθηκαν και -τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη- έχουμε έναν υπερσύγχρονο σταθμό, που καμία σχέση δεν έχει με τα παλιά ...χάλια.
Είχαμε φτάσει π.Τ. (προ Τεμπών) στο σημείο, να έχουμε λεωφορείο για Αθήνα, σχεδόν κάθε ώρα. Πριν από λίγο, πληροφορήθηκα τηλεφωνικά από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ότι μείωσαν τα δρομολόγιά τους σε 4, από καμιά 20αριά, που είχαν όλα μαζί για την Αθήνα. Και αυτά πηγαίνουν μέσω...Ρίο-Αντίρριο. Αν είναι δυνατόν !!!!
Και δεν είναι μια μέρα, δεν είναι δύο, δεν είναι τρεις.
Αυτή η κατάσταση μπορεί να πάει και έξη μήνες και οκτώ μήνες.
Σε ποια χώρα θα σε έστελναν από παρακάμψεις επι πλέον 400 χιλιομέτρων;;;;
Είμαστε σοβαροί;
Ψάχνοντας, έπεσε στα χέρια μου μια μελέτη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η οποία, τι λέει :
Λέει, ότι υπάρχει η δυνατότητα να πηγαίνουν τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ της Βόρειας Ελλάδας, από την παραλιακή παράκαμψη Αγιάς-Αγιόκαμπου, και να κάνουν έτσι, μόνο 48 χιλιόμετρα παραπάνω, αντί για 400 που κάνουν τώρα !
Και το λένε επιστήμονες από την περιοχή, που έκαναν αυτοψίες, μετρήσεις, αεροφωτογραφήσεις και τις απαραίτητες επισημάνσεις.
Υπάρχει λοιπόν δυνατότητα να εξυπηρετηθεί όλος αυτός ο κόσμος, με μια αναδιάταξη και η κυβέρνηση ...αδιαφορεί;
Τους εμπιστευόμαστε τους ειδικούς ή δεν τους εμπιστευοόμαστε ;
Εκτός, αν υπάρχει κάτι άλλο στο βάθος, όπως, το να μην ανοίξουν ποτέ ξανά τα Τέμπη και να περιμένουμε να ολοκληρωθούν οι σήραγγες.
Μπορεί να είναι θεωρία συνωμοσίας, θα την ακούσατε πάντως !
Δείτε τα συμπεράσματα της μελέτης, που εξασφαλίσαμε, αποκελιστικά για το Ν.1 BLOG ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, που έχει χρέος να μιλάει για όσα ...χάλια ζούμε εδώ πάνω.
(κλικ στις εικόνες για μεγέθυνση)