1 Οκτ 2010

Ποιός μπορεί να αντισταθεί στην Ανθή;

Μπήκε τελικά στο ψηφοδέλτιο Γκιουλέκα, η Ανθή Σαλαγκούδη, δημοσιογράφος, κόρη του π.βουλευτή και πρώην υφυπουργού Γιώργου Σαλαγκούδη.
Για το όνομά της υπήρξε έντονο παρασκήνιο, αλλά τελικά κέρδισε τη θέση.
Το μήνυμά της στο f/b, προς τους φίλους είναι:

Με χαρά σας ενημερώνω πως είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης με την «Ομάδα Δημιουργίας» του Κώστα Γκιουλέκα.

Είναι η πρώτη μου φορά που συμμετέχω σε εκλογές και έχω αγωνία αλλά και ενθουσιασμό για την ωραία αυτή περιπέτεια.
Νομίζω πως τώρα έχω την ανάγκη από τη βοήθεια και την υποστήριξη όλων των φίλων μου.
Για τα νέα της προεκλογικής μου δραστηριότητας δημιούργησα αυτή τη σελίδα.
Σε λίγες μέρες θα έχω εκεί τις ιδέες και τις προτάσεις μου για την πόλη που αγαπώ.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και ελπίζω να είμαστε σε πιο τακτική επικοινωνία για να μάθω και από εσάς πώς σας φαίνονται αυτά που θα προτείνω, είτε είστε κάτοικοι Θεσσαλονίκης είτε όχι.
Εξάλλου τη Θεσσαλονίκη την αγαπάμε όλοι.
Ας την φροντίσουμε λίγο παραπάνω!

Φιλικά, Ανθή
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη