20 Φεβ 2011

Για τις καταπληκτικές ιδιότητες του…..’Οζον (!!),

Toυ Βλάση Γωγούση
Ιατρού

……Ξυπνείστε Έλληνες !!
Καλά κοιμάστε ακόμη ;;;;;;
Δεν τα μάθατε ;,δεν τα ακούσατε;, δεν τα είδατε στην Τηλεόραση;;
Για τις καταπληκτικές ιδιότητες του…..’Οζον (!!), σας λέω.

Ακούω τον (αγνώστου επωνύμου και επαγγέλματος) –συμπαθέστατο ,κατά τα άλλα, κύριο - που λέει … « και για τους ρευματισμούς, και για πόνους στις αρθρώσεις στα….κόκαλα που λένε οι…παληοί , και για το …ζάχαρο,τα νεφρά ,το σηκώτι ,τη χοληστερίνη ,το αυχενικό σύνδρομο , τις μυκητιάσεις, την …δυσκοιλιότητα, το έντερο, την καρδιά, το…..ελικοβακτηρίδιο του πυλωρού (!), τους κάλους---όχι αυτό δεν το λέει - και , τέλος πάντων , φαίνεται ότι μερικά δεν τα κάνει καλά το Οζον όπως την…Ελονοσία και το τσίμπημα από …ακρίδα !

Τα άλλα όμως όλα τα σφάζει ,όλα τα μαχαιρώνει και όλα τα γιατρεύει φίλοι μου, άτιμο πράμα αυτό το ΄Οζον ! αφού πλένετε ακόμη και τα.....κατοικίδια σας !!!

Τι καματερός και τι πικραγγουριά ,τι Κουβανέζικοι σκορπιοί (τους θυμάστε-άλλο πάλι και κείνοι - ) ,διότι για να σοβαρευτούμε και λίγο, τι τα θέλουμε τα Test Παπανικολάου, τις αξονικές , τις μαγνητικές και τις….κωλονοσκοπήσεις!

Αφού αν αγοράσεις μια συσκευη …..Όζον με 150 ΕΥΡΩ, και γίνεσαι …περδίκι και πάίρνεις για δώρο και ένα… ομιλόν (!) πιεσόμετρο ! (καλά , μια απορία έχω,αφου το Όζον τα γιατρεύει όλα , τι μας χρειάζεται να μετράμε την πίεση;) . τέλος πάντων ,παίρνετε και μια θήκη δωρεάν και τα ταχυδρομικά… τζάμπα.

Κοίτα,φίλε μου , εγώ τόσα χρόνια στο Πανεπιστήμιο ,πως δεν τάμαθα αυτά και πίνω…. βρώμικο νερό με Χλώριο και ….χωρίς καθόλου ενέργεια ( έτσι λέει ο ….άγνωστος Χ.)

Λοιπόν δεν ξέρω τι θα κάνετε εσείς ,εγώ πάντως θα του πώ να μου δώσει ΜΟΝΟ το πιεσόμετρο ,που είναι και δωρεάν κι` αφήνω τη συσκευή του…. Όζον να την πάρετε εσείς για να…. σωθείτε!

Σπεύσατε …πτωχοί ( ..που έλεγε και η μαντάμ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη