12 Ιαν 2012

Δήλωση Τζιτζικώστα για τον θάνατο του Ν.Γιουτίκα

Ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας έκανε την παρακάτω δήλωση για τον ξαφνικό θάνατο του δημάρχου Δέλτα, Νίκου Γιουτίκα : 

«Με θλίψη και οδύνη αποχαιρετούμε έναν άξιο και ξεχωριστό άνθρωπο, έναν έντιμο και ικανό πολιτικό, καθώς και ένα συνετό οικογενειάρχη. Τόσο ως γιατρός, όσο και ως δήμαρχος είχε πάντα ως κύριο μέλημά του, την προσφορά για τον τόπο του, τους συμπολίτες του και το κοινωνικό σύνολο. Ο αιφνίδιος και αναπάντεχος θάνατός του, προκαλεί βαθύ αίσθημα απώλειας σε όλους όσους τον γνωρίζαμε. Βρισκόταν πάντα στην πρώτη γραμμή για την ανάδειξη της περιοχής μας και με το χαμόγελο στα χείλη, αλλά και πραγματικό ενδιαφέρον, ήταν πάντα πρόθυμος να βοηθήσει όλους τους συνανθρώπους του. Ο Νίκος Γιουτίκας, πέρα από την άριστη θεσμική συνεργασία που είχαμε, ήταν για μένα ένας από τους στενότερους οικογενειακούς φίλους, του οποίου τη γνώμη αλλά και συμβουλή αναζητούσα και σεβόμουν. Βρισκόταν πάντοτε δίπλα μου, τόσο στο ξεκίνημα όσο και σε όλα τα βήματα της προσωπικής και πολιτικής μου πορείας, σε όλες τις δύσκολες και σημαντικές αποφάσεις της ζωής μου. Έχασα έναν δικό μου άνθρωπο. Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του και τους οικείους του».

Δήλωση Δανιηλίδη για τον θάνατο του Ν.Γιουτίκα


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη