1 Ιουν 2012

ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών εναντίον Σαμαρά

Ως γνωστόν, όλοι οι Έλληνες είναι υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και εναντίον του "σπάταλου κράτους", είναι υπέρ του "λιγότερο κράτος", αρκεί να μην αγγίζει αυτούς.
Οι παρακάτω ανακοινώσεις της ΔΑΚΕ σιδηροδρομικών, που μόλις λάβαμε, το αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά:

Δυστυχώς για τον πολιτικό φορέα που λέει ότι εκφράζει τον κοινωνικό φιλελευθερισμό δεν έπεισε πριν από τις εκλογές της 6ης Μαΐου, και αφού δεν κατάλαβε τίποτα από την ψήφο του ελληνικού λαού, και το μήνυμα δεν ελήφθει, συνεχίζει να μην πείθει και να αοριστολογεί.
Για μια ακόμη φορά στοχοποίησε τους Ελληνικούς Σιδηρόδρομους και τους Σιδηροδρομικούς, μιλώντας μάλιστα για ιδιωτικοποίηση και πέραν των στόχων του μνημονίου.
Δηλαδή δεν έφτανε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλάνε και για τον ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΟΣΕ.
Όλα αυτά επειδή δήθεν επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο κατά 800 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο ( ενώ στο Ζάππειο 1 έως και 3 επιβάρυναν κατά 2 δις ευρώ το χρόνο) και επειδή πρέπει να δώσουν μήνυμα στις αγορές ότι είναι αποφασισμένοι για όλα.....

Τί είδους νοσηρότητα διαθέτουν αυτοί οι συμβουλάτορες, όταν έχουν ήδη δημοσιευτεί οι ισολογισμοί του ομίλου ΟΣΕ του 2011 στον ημερήσιο τύπο, τους έχουμε στείλει στη
Συγγρού, και είναι εμφανέστατο ότι πλέον ο όμιλος ΟΣΕ μετά από πολλά - πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ!!!
Και ΔΕΝ παράγει ελλείμματα, διότι πέραν όλων των δυσμενών αλλαγών που προέκυψαν από τον Ν.3891/2010, αυτοί που συντέλεσαν και με το παραπάνω ήταν οι Σιδηροδρομικοί, χάνοντας το 40% και πλέον των αποδοχών τους και αποχωρώντας μετά από πολλά χρόνια υπηρεσίας, είτε με υποχρεωτικές μετατάξεις, είτε στην εργασιακή εφεδρεία.

Συνεπώς, τον 'Έλληνα φορολογούμενο τον επιβαρύνουν άλλα... όπως οι επιχορηγήσεις και τα δάνεια των πολιτικών φορέων που έχουν πάρει προκαταβολικά έως το 2016, και ΟΧΙ οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι.
Στο τέλος - τέλος αν πιστεύουν ότι οι 3400 οικογένειες των σιδηροδρομικών είναι το ισοδύναμο απέναντι στην καταλήστευση των μισθών και των συντάξεων των Ελλήνων και θέλουν να τους θυσιάσουν, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!
Ωστόσο η εξαγγελία του 16ου σημείου στο Ε.Β.Ε.Α. θα τύχει και της ανάλογης μεταχείρισης από ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς από την Αλεξανδρούπολη έως και την ΚΑΛΑΜΑΤΑ.....
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ


Δύο εβδομάδες πριν τις κρίσιμες για τον τόπο εκλογές της 17 Ιουνίου 2012, στην ομιλία του στο ΕΒΕΑ, όπου παρουσίασε τις 18 προτάσεις, για τη νέα οικονομική πολιτική της ΝΔ, ο Πρόεδρός της, μεταξύ των άλλων, δήλωσε ότι στις πρώτες του προτεραιότητες παραμένει η ιδιωτικοποίηση του Ομίλου ΟΣΕ, ώστε να πάψει να επιβαρύνεται ο Έλληνας φορολογούμενος με τα 800 εκατομμύρια ευρώ έλλειμμα, που παρουσιάζουν ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μέχρι τις πρόσφατες εκλογές της 6ης Μαΐου, ο ίδιος, το οικονομικό του επιτελείο και οι στενοί του συνεργάτες, ενημέρωναν τους Έλληνες ψηφοφόρους ότι το έλλειμμα του Ομίλου ΟΣΕ είναι 2 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τελικά, πότε έλεγαν την αλήθεια; Τότε, ή τώρα;
Με λύπη μας διαπιστώνουμε, ότι οι συνεργάτες του κυρίου Σαμαρά, τον ενημερώνουν ελλιπώς, ή τον παραπληροφορούν, άγνωστο για ποιους λόγους.
Η αλήθεια είναι ότι, σύμφωνα με τους ισολογισμούς, ο ΟΣΕ κατά την χρήση του έτους 2011, παρουσιάζει κέρδη 25 εκατομμυρίων ευρώ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το έτος 2012, εμφανίζει μηνιαία κερδοφορία 6 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι Σιδηροδρομικοί, με τον «εξυγιαντικό» νόμο 3891, έγινα τα πρώτα πειραματόζωα, για να περάσει το μνημόνιο και οι πολιτικές, που αυτό συνεπάγεται.
Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έκλεισε τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, κατήργησε δρομολόγια μετέταξε 1800 συναδέλφους μας και οι εργαζόμενοι είδαν τις αποδοχές τους να μειώνονται κατά 53% σε σχέση με το 2009. Από αυτή, την εξοντωτική θυσία, στην οποία υποβλήθηκαν οι σιδηροδρομικοί, δεν κατέληξε ούτε ένα ευρώ στην ενίσχυση των εισοδημάτων των ανέργων, των χαμηλοσυνταξιούχων και των χαμηλόμισθων. Αντίθετα, μειώθηκαν οι συντάξεις κατά 20% έως 30% και οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα κατά 30% ως 40%, παρά τις δεσμεύσεις για το αντίθετο.
Απ΄ότι φαίνεται, τελικά, έχει ήδη συντελεστεί η συμφωνία με τους Γάλλους, για τη δωρεάν παραχώρηση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου σ΄αυτούς.
Η ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ, παραμένει αταλάντευτη στην υπεράσπιση ενός δημόσιου Σιδηρόδρομου, προς όφελος των Ελλήνων πολιτών και θα συνεχίσει να διεκδικεί για τους Σιδηροδρομικούς, ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και αξιοπρεπείς αποδοχές για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη