25 Σεπ 2012

Γενέθλιες ευχές

του Βλάση Γωγούση

Πήρα πολλά μηνύματα κι` ευχές για τα σημερινά γενέθλιά μου σήμερα φίλοι και φίλες.
Και ήταν πρακτικώς αδύνατον να απαντώ ξεχωριστά σε όλους/ες.
¨Ομως , μου είναι αδύνατον ν` αντισταθώ σ` ένα μακροσκελές , ωραίο κείμενο μιας νεαράς
θαυμάστριάς μου (όπως γράφει) , το παραθέτω αυτούσιο ,απολαύστε το και σεις ,γιατί εμένα μ` άγγιξε πολύ ,σας το χαρίζω !!

« Νάστε πολύχρονος κύριε Γωγούση.
Είναι καιρός που έγινα φανατική θαυμάστριά σας και δεν σας κρύβω πως το βιβλίο σας « ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΣ ; » το διάβασα πολλές φορές !
.Γιατρέ μου, ξέρετε κάτι; σας ζηλεύω .
Και σας ζηλεύω γιατί στην εποχή σας είχατε ιδανικά και στόχους.
Εσάς , προσωπικά, σας ξεσηκώσαν τα συνθήματα της εποχής ,αγωνιστήκατε για ελευθερία, ισότητα και δικαιοσύνη.
Και είχε νόημα η ζωή σας, τότε !
Ζήσατε τον εμφύλιο , γίνατε αντάρτης, αγωνιστήκατε για καλύτερες μέρες, βρεθήκατε αντιμέτωπος με τον θάνατο έφηβος ακόμη.
Και τώρα, εν έτει 2012 γκρεμίζονται τα ιδανικά σας , όπως λέτε, ξεσπάτε και προειδοποιείτε !
Στη ζωή όμως βγήκατε κερδισμένος γιατί υπήρξατε αγωνιστής και καπετάνιος !
Και σημασία μάλλον έχει το ταξίδι!!!!

Εμείς, γιατρέ μου , γεννηθήκαμε σε έναν κόσμο χωρίς ιδανικά, η κοινωνία μας κάνει ματαιόδοξους και εγωκεντρικούς, το σύστημα επιδιώκει να μας εντάξει από τα γεννοφάσκια μας σε έναν ελεεινό κοινωνικό αφασικό πολτό .
Πως να αντιδράσουμε ;
Ανεργία, αδικία, ανισότητα..
Νέοι στους δρόμους παλεύουμε για λίγα ευρώ.
Εσείς αγωνιστήκατε για ελευθερία κι εμείς για λίγα ψίχουλα!
Τι ντροπή!!!!!
Πόσο άσχημα διαχειριστήκανε κάποια καθάρματα την ελευθερία που μας χαρίσατε;
Όλα γύρω μας φωνάζουν «κοίτα την πάρτη σου για να σωθείς’» !.
Γεννηθήκαμε σε έναν ξεδιάντροπο κόσμο, τον κόσμο του κεφαλαίου, του κέρδους και των επιχειρήσεων.

Είμαι μια νέα που βρίσκεται σε σύγχυση, το ομολογώ.
Σε τι , γιατρέ μου , να πιστέψω;
Για ποιό πράγμα να παλέψω ;
Σιχαίνομαι τη λέξη « ιδεολογία’ » , γιατί έχω διαπιστώσει πως τα πιο βρώμικα συμφέροντα εξυπηρετούνται στις πλάτες ταπεινών ιδεολόγων. !΄
Και πάλι χρόνια σας πολλά ,Κύριε Γωγούση , σας αγαπώ και σας θαυμάζω»

Και γω της απαντώ :
« Και γω σε αγαπώ ,ψυχή μου και σου λέω :
Κάθε στιγμή, και κάθε μέρα μπορούν οι άνθρωποι ν` αλλάξουνε τον κόσμο !
Μη σταματάτε, διώξ`τε απ`τη χώρα τους ανάξιους, να παν στην ξενιτειά να φάνε τα κλεμμένα, να ονειρεύονται τον τόπο τον ευλογημένο που τον λέν ΕΛΛΑΔΑ ( όπως το γράφω βάλτε το μες` στην καρδιά σας) και να μην έχουνε την ευτυχία να τους θάψουνε ( μαζί με τα κλεμμένα ) , ούτε στη χώρα που γεννήθηκαν.
Κατάρα και ευχή σας δίνω :ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΤΕ, μην ξενιτεύεστε, αγωνιστείτε, είστε το «αύριο » της Ελλάδας, μην την ξαναχαρίσετε σε χέρια βρώμικα και ματωμένα !»

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Πολύ θα ήθελα το γράμμα της κοπέλας να το σχολιάσετε κάποιοι από σας που θα διαβάσετε το άρθρο, , να δούμε μήπως υπάρχει κι` άλλη όψη του νομίσματος.

Δρ Βλάσης Γωγούσης
Γωγούσης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη