4 Σεπ 2012

Περί Τουρκικών σίριαλ

Φίλοι μου,
αυτη την ψυχωση με τον σουλειμαν και τα τουρκικα γενικοτερα δεν την κατάλαβα ποτέ μου. Πιτσιρικάς θυμαμαι το '80 με την αλλαγή του πασοκ να απλωνεται στον τοπο μας σαν τον ιο των..
ζωντανων νεκρων εμφανιστηκαν και τα πρωτα video clubs. Ψάλτης και τΣακ νορις επαιζαν σε VHS και beta ασταματητα στις παραλιακες καφετεριες ενω περιστασιακα μαζευόμασταν σε καποιου κολλητου που ελλειπαν οι γονεις για γκουζ και τερεζα ορλοφσκι προντακτιονς. Σε ολα τα βιντεο κλαμπ μα σε ολα στην πολη μου υπηρχε τουλαχιστον ενας μεγαλος τοιχος με τουρκικα. Παντα ρωτουσα τους βιντεαρχες, καλα ποιος τα βλεπει αυτα, και ολοι μου ελεγαν οτι γινεται χαμος και εχουν μεγαλη περαση. Ποτε μου δεν συναντησα ομως εναν ανθρωπο να μου πει οτι βλεπει τουρκικα και να μου εξηγησει την ιδιαιτερότητα του θεματος. Ακόμη και σημερα, δεν εχω ουτε εναν γνωστο, φιλο, συγγενη που να μπορει να με βοηθησει. Μηπως πρόκειται για κάποια μορφή κρυπτολαγνίας; Πολλες φορες παρακολουθούσα στα βιντεο κλαμπς ποιος νοίκιαζε τι, εβλεπα πελατες στις τσοντες με σηκωμένο γιακα και ιδρωμενα πρόσωπα να χαζευουν τα κουτια, μα ΠΟΤΕ μου δεν πετυχα εναν μα ΕΝΑΝ να νοικιαζει τουρκικα.

Σίγουρα δεν πρόκειται για νέα μόδα και για μενα αποτελει μυστήριο άλυτο εως σήμερα απ´οπου κι αν το πιάσω

Σας ευχαριστώ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη