4 Ιαν 2013

Υποδειγματική αίτηση διακοπής ηλεκτροδότησης, προς ΔΕΗ

Προκειμένου να αποφύγετε την πληρωμή παγίων και λοιπών έκτακτων εισφορών, για τον παππού ή κάποιου που πέθανε (από το κρύο ενδεχομένως), δεν έχετε παρά  να στείλετε μία παρόμοια -απλή- αίτηση. Απλά και συνοπτικά λέμε.



Και ένα τραγουδάκι για το καλημέρα...

 


1987 Παράνομη κασέτα Νο 000008 " Στο Φανάρι του Διογένη "
Πλευρά B
Κομμάτι 3

Μουσική: Νικόλας Άσιμος
Στίχοι: Νικόλας Άσιμος



Εγώ με τις ιδέες μου, κι εσείς με τα λεφτά σας
Νομίζω πως τα θέλετε μονά-ζυγά δικά σας
Δεν θέλω την κουβέντα σας, ούτε τη γνωριμία σας.

Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει
Κανένα δεν θ αφήσω εμένα να κερνάει
Θα με χρίσω ιππότη και τσεντάι
Και άμα ξεμεθύσω σας λέω και good bye.

Και οι θεοί σαν πείθονται εάν υπάρχει ανάγκα
Για πόλεμο δεν έκανα ποτέ εγώ το μάγκα
Και ούτε νεροπίστολο δεν έχω στην παράγκα.

Θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάει
Κανένα δεν θ αφήσω εμένα να κερνάει
Θα απολύσω κι όποιον με περιγελάει
Χιλιάδες-δυο αλήθειες ο πόνος μου γεννάει.

Εγώ στα δίνω έτοιμα, κι εσύ τα θες δικά σου
Λιγούρα που σε έδερνε παρόλα τα λεφτά σου
Και ούτε στο νυχάκι μου δεν φτάνει η αφεντιά σου.

Δεν σε παίρνει εμένα να κοιτάξεις
Χωρίς καμιά ουσία εσύ θα τα τινάξεις
Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
Δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις.

Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης
Δεν ξέρεις καν το λόγο για να με υποτάξεις.

Σημείωση:Το συγκεκριμένο τραγούδι υπάρχει κ σε άλλες εκτελέσεις..Η εκτέλεση αυτή είναι αυτή που ακούγεται στην παράνομη κασέτα 000008
Καλλιτέχνης

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη