4 Ιαν 2013

O Πρίγκηπας Φαϊζάλ στέλνει αύριο το πρωί τα λεφτά

Αλλάζει σελίδα ο Παναθηναϊκός, καθώς ο πρίγκηπας Φαϊζάλ αλ ...τάδε, είπε σε συνέντευξη τύπου ότι αύριο Παρασκευή, το πρωί, θα..
μπουν τα λεφτά της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου σε ελληνική τράπεζα. Ο Πρίγκηπας -γνωρίζοντας τη βλακεία που δέρνει τους οπαδούς- πέταξε την αγαπημένη φράση κάθε κοντόμυαλου "τέσσερις μεταγραφές" και άλλαξε το κλίμα. Και ο μεγαλύτερος παραμυθάς του κόσμου να μιλήσει για "μεταγραφές" το χάφτουν οι οπαδοί.
Εμένα πάλι, γιατί μου δημιουργείται η βεβαιότητα ότι ο κελεμπίας δεν θα βάλει ούτε ευρώ, βρίσκοντας συνεχώς δικαιολογίες, όπως όλοι οι παπατζήδες που λένε 
"έχω λεφτά να φάνε κι οι κότες, αλλά για να σου τα δώσω, πρέπει να δεχθείς την πρότασή μου. 
-Και ποιά είναι αυτή; 
-Να πιάσεις τη μύτη σου με το μικρό δάχτυλο του ποδιού"
Κάπως έτσι λειτουργούν οι πρίγκηπες του ΠΑΟ....
Θα δούμε αύριο, αν και είμαι βέβαιος, ότι ο μαυρούκος είναι παπατζής!
Είναι παπατζής σας λέω αδέρφια βάζελοι, χαλαρώστε.

Σ.Γ.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη