15 Ιαν 2013

Πώς βρέθηκαν τα ονόματα δημάρχων στη "λίστα του ΣΔΟΕ";

Γιατί ελέγχονται αυτοί κι όχι άλλοι; Γιατί το 95% των "ελεγχόμενων" προέρχεται ...συμπτωματικά από το χώρο της ΝΔ; Γιατί δεν ελέγχονται όλοι; Πώς "διάλεξε" ο ΣΔΟΕ τους συγκεκριμένους;
Απαντήσεις, δίνει πιθανότατα, ένας από τους ελεγχόμενους:


O εικονιζόμενος είναι ο Γιάννης Βογιατζής, Αντιδήμαρχος Θερμαϊκού (δήμος λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, με έδρα την Περαία) και το όνομά του φιγουράρει ανάμεσα στα υπόλοιπα 105 (η λίστα εδώ)
ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη σε σοβαρό τοπικό blog (http://dtsiaouss.blogspot.gr/2013/01/blog-post_15.html)

Διαβάστε την:

Συναντήσαμε σήμερα το μεσημέρι τον πρώην Αντιδήμαρχο Θερμαικού κ.Γιάννη Βογιατζή και του ζητήσαμε να μας πεί για το δημοσίευμα της εφημερίδας Εθνος όπου και αναφέρεται το όνομα του για έλεγχο από το ΣΔΟΕ.
Ακολουθεί ο διάλογος που κάναμε:

Τσουνάμι: Κύριε Βογιατζή καλημέρα σας,τί έχετε να δηλώσετε σχετικά με το δημοσίευμα;
Βογιατζής: Το όνομα μου αναφέρεται στο δημοσίευμα της εφημερίδας Εθνος κακώς διότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο εις βάρος μου.

Τσουνάμι: Από πού βγάζετε αυτό το συμπέρασμα κ.Αντιδήμαρχε;
Βογιατζής: Στις 04-10-2011 εστάλη επιστολή από κάποια κυρία Ελένη Καλογεροπούλου κάτοικο Νέας Μηχανιώνας (πρόσωπο το οποίο είναι ανύπαρκτο στον δήμο μας) η οποία βασιζόμενη σε παλιότερο δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας ζητούσε με την επιστολή της απο πολλές υπηρεσίες να ελεγχθώ. Οι αρμόδιες υπηρεσίες βασιζόμενες στην ψευδή κατ΄εμέ καταγγελία προέβησαν στον απαραίτητο έλεγχο.

Τσουνάμι: Εσείς έχετε να κρύψετε κάτι κύριε Βογιατζή;
Βογιατζής: ΟΧΙ είμαι φορολογούμενος από το 1979 και όλες οι εργασίες μου είναι τιμολογημένες άρα δεν υπάρχει υποψία ούτε για ένα "μαύρο" ευρώ.Επειδή όμως στόχος όλης της υπόθεσης είναι ο Δήμαρχος δεν θα κάνω το χατήρι των αντιπάλων διότι γνωρίζω ποιοί κρύβονται πίσω από το όνομα της κυρίας (Καλογεροπούλου) αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω τώρα.Σίγουρα δεν είναι φίλοι μου και οι εχθροί μου είναι ελάχιστοι.Εαν βρεθεί έστω και μιά σκιά υποψίας από τον έλεγχο των υπηρεσιών θα παραιτηθώ την ίδια στιγμή.

Τσουνάμι: Δηλαδή δηλώνετε καθαρός.
Βογιατζής: Βεβαίως,διότι καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται και προκαλώ τον οποιονδήποτε έχει στοιχεία εις βάρος μου να τα καταθέσει άμεσα στον εισαγγελέα.

Τσουνάμι: Διακρίνω απο το ύφος σας ότι έιστε εκνευρισμένος με το δημοσίευμα.
Βογιατζής: Καθόλου, απεναντίας θέλω να ολοκληρωθεί ο έλεγχος και να λάμψει η αλήθεια.

Τσουνάμι: Κύριε Βογιατζή σας ευχαριστώ πολύ για τις δηλώσεις σας οι οποίες σαν πολιτικό πρόσωπο επιβάλλονται για την ενημέρωση των δημοτών μας.
Βογιατζής: Και εγώ σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε για την ενημέρωση των δημοτών.Να είστε καλά και οτιδήποτε άπτεται της ενημέρωσης είμαι πάντα εδώ.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη