22 Απρ 2014

Γιάννη μου το μαντήλι σου…

του Γιώργου Κωνσταντινίδη

Τελικά οι πληροφορίες δεν επιβεβαιώθηκαν. Η Ανάσταση του Κυρίου ήλθε κανονικά και καμία φωτογραφική τροπολογία δεν εμπόδισε την ομαλή άφιξή της. Από σήμερα το πρωί επίσης ξεκίνησα να παρατηρώ ..
τα μπαλκόνια γύρω μου. Μέχρι τώρα φαίνεται πως όλα βαίνουν καλώς, χωρίς απώλειες. Κανένας μας δεν έκανε το λάθος να θυσιάσει το αρνί του… Έτσι, εύχομαι σε όλους σας ολόψυχα χρόνια πολλά!

Θέμα των ημερών για τα μέσα ενημέρωσης (!) ήταν η ενέργεια του Μπουτάρη να σπεύσει να σκουπίσει με το μαντήλι του το ιδρωμένο μέτωπο του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτου Άνθιμου το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής. Αμέσως, το δίκτυο πληροφόρησης του Δήμαρχου μας, διέδωσε μέσω των αντικειμενικότατων μέσων ενημέρωσης το σημαντικότατο αυτό γεγονός, που άλλαξε τον ρου της ιστορίας του τόπου μας. Υποκλίνομαι λοιπόν κι εγώ στην αυθόρμητη και μεγίστης σημασίας ενέργεια του Δημάρχου μας…

Αύριο όμως είναι και η εορτή του Αγίου Γεωργίου. Θα ήθελα λοιπόν να σας ενημερώσω ότι…
Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης ΔΕΝ θα βρίσκεται στο γραφείο του αύριο, από τις 8 το πρωί ως τις 10 το βράδυ, ώστε να δεχτεί ευχές για την ονομαστική του εορτή. Αύριο θα είναι αποδεκτές ευχές καταρχήν μόνον για μια ανθρώπινη πόλη, την αγαπημένη σε όλους μας Θεσσαλονίκη. Ευπρόσδεκτος θα είναι επίσης για εμένα ο πολυαγαπημένος μου Δήμαρχος με το μαντήλι του για το μέτωπό μου, την ώρα που θα απαντάω στις τηλεφωνικές ευχές των φίλων μου και δεν θα μπορώ να σκουπίζω τον ιδρώτα μου.

Υ.Γ. Είμαι σίγουρος πως δεν σας έλειψα τόσες μέρες, εσείς όμως ειλικρινά μου λείψατε. Υγεία και ευτυχία λοιπόν σε όλους σας…

Γιώργος Κωνσταντινίδης
Πιανίστας – Δικηγόρος
Υπ. Δημ. Σύμβουλος συνδυασμού «εντάξει» - Σταύρος Καλαφάτης
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη