Με δήλωση του «αδειάζει» τον συντοπίτη του υπουργό Κώστα Σκρέκα που επιχείρησε να καθησυχάσει τους Τρικαλινούς λέγοντας πως το έργο έχει μπεί στο «Πακέτο Γιούνκερ».
Ο Μιχάλης Ταμήλος σε μακροσκελή του ανακοίνωση ζητά εδώ και τώρα να μπει ο δρόμος στο ΕΣΠΑ και συμπληρώνει: «Οφείλω να ενημερώσω τους συμπολίτες μου για την πραγματική κατάσταση σε ότι αφορά το πακέτο Γιουνκέρ.
1. Πρόκειται για νέο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα κατασκευής αναπτυξιακών έργων σε διάφορους τομείς προϋπολογισμού 315 δις Ευρώ από τα οποία η Ε.Ε. βάζει 16 δις, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων 6 δις ευρώ και 293 δις ο ιδιωτικός τομέας!!
2. Έχουν υποβληθεί από τις 28 χώρες της Ε.Ε., μέχρι την Παρασκευή 18/12/2014, προτάσεις για 2000 έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.300 δις ευρώ, δηλαδή τετραπλάσια και η χώρα μας κατέθεσε προτάσεις για 40 δις ευρώ.
3. Στην Ελλάδα αναλογεί «μερίδιο» 6- 8 δις ευρώ που σημαίνει ότι πολύ λίγα έργα θα ενταχθούν τελικά, υπό την προϋπόθεση ότι θα εξασφαλισθεί και η ιδιωτική χρηματοδότηση.
4. Στον πίνακα των προτεινόμενων έργων η Ε-65 έλαβε αριθμό 32, που σημαίνει ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα συμπεριληφθεί.
Για όλους αυτούς τους λόγους επιμένω ότι πρέπει να διεκδικήσουμε την ένταξη του έργου της Ε-65 στο ΕΣΠΑ, ολοκληρωμένου και όχι μόνον του πρώτου τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα, δεδομένου ότι έχει ψηφισθεί Νόμος στην Βουλή από τον Νοέμβριο του 2014, που επιβάλλει την ολοκλήρωση του μέχρι το 2018.
Ο αγώνας πρέπει να συνεχισθεί με το πλεονέκτημα της ωριμότητας του έργου και της δυνατότητας να απορροφήσει άμεσα τα κονδύλια και όχι να παραπέμπεται στις «καλένδες» του πακέτου Γιουνκέρ που κανείς δεν γνωρίζει εάν και πότε θα γίνει πραγματικότητα».
Ο Μιχάλης Ταμήλος σε μακροσκελή του ανακοίνωση ζητά εδώ και τώρα να μπει ο δρόμος στο ΕΣΠΑ και συμπληρώνει: «Οφείλω να ενημερώσω τους συμπολίτες μου για την πραγματική κατάσταση σε ότι αφορά το πακέτο Γιουνκέρ.
1. Πρόκειται για νέο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα κατασκευής αναπτυξιακών έργων σε διάφορους τομείς προϋπολογισμού 315 δις Ευρώ από τα οποία η Ε.Ε. βάζει 16 δις, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων 6 δις ευρώ και 293 δις ο ιδιωτικός τομέας!!
2. Έχουν υποβληθεί από τις 28 χώρες της Ε.Ε., μέχρι την Παρασκευή 18/12/2014, προτάσεις για 2000 έργα συνολικού προϋπολογισμού 1.300 δις ευρώ, δηλαδή τετραπλάσια και η χώρα μας κατέθεσε προτάσεις για 40 δις ευρώ.
3. Στην Ελλάδα αναλογεί «μερίδιο» 6- 8 δις ευρώ που σημαίνει ότι πολύ λίγα έργα θα ενταχθούν τελικά, υπό την προϋπόθεση ότι θα εξασφαλισθεί και η ιδιωτική χρηματοδότηση.
4. Στον πίνακα των προτεινόμενων έργων η Ε-65 έλαβε αριθμό 32, που σημαίνει ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα συμπεριληφθεί.
Για όλους αυτούς τους λόγους επιμένω ότι πρέπει να διεκδικήσουμε την ένταξη του έργου της Ε-65 στο ΕΣΠΑ, ολοκληρωμένου και όχι μόνον του πρώτου τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα, δεδομένου ότι έχει ψηφισθεί Νόμος στην Βουλή από τον Νοέμβριο του 2014, που επιβάλλει την ολοκλήρωση του μέχρι το 2018.
Ο αγώνας πρέπει να συνεχισθεί με το πλεονέκτημα της ωριμότητας του έργου και της δυνατότητας να απορροφήσει άμεσα τα κονδύλια και όχι να παραπέμπεται στις «καλένδες» του πακέτου Γιουνκέρ που κανείς δεν γνωρίζει εάν και πότε θα γίνει πραγματικότητα».