29 Ιουν 2017

Όσα είπαν για τη μεγάλη συναυλία στο θέατρο Βράχων: Η απίθανη ατάκα στη Βανδή

Στο θέατρο Βράχων έδωσαν την πρώτη συναυλία της καλοκαιρινής τους περιοδείας
η Δέσποινα Βανδή και η Έλενα Παπαρίζου το βράδυ της Τετάρτης. «Πάντα ήθελα να συναντηθώ με την Έλενα. Μου αρέσει πάρα πολύ. Είμαι θαυμάστρια της» είπε η Δέσποινα Βανδή με την Έλενα Παπαρίζου να προσθέτει: «Έπρεπε να κάνω κάτι σαν πρόταση γάμου για να δέσει η συνεργασία μας κι έτσι γονάτισα μπροστά στη Δέσποινα». «Το παιδί μου ήταν μπροστά. Τραγουδούσε όλα μου τα τραγούδια. Αυτό μας έλειπε! Μεγάλωσε με τα τραγούδια μου!» συμπλήρωσε η Δέσποινα Βανδή αποκαλύπτοντας ότι στην πρώτη σειρά βρέθηκε η κόρη της, Μελίνα. Η Έλενα Παπαρίζου, μάλιστα, είπε περιέγραψε πως σε έναν φιλικό καφέ στο σπίτι της Δέσποινας Βανδή, παρουσία των δύο παιδιών της δεύτερης, ρώτησε τη Μελίνα ποια είναι η αγαπημένη της τραγουδίστρια και η μικρή με στόμφο απάντησε «Η μαμά μου!». Αυτό, ωστόσο, που θέλησε η Δέσποινα Βανδή να σχολιάσει ήταν η ατάκα μιας κυρίας που μπήκε στο καμαρίνι της λίγο πριν την έναρξη της συναυλίας και κοιτώντας την παράξενα της είπε: «Α! Δεν είστε όπως στην τηλεόραση». «Ναι, δεν ξυπνάμε με βλεφαρίδες και μαλλιά» συμπλήρωσε. http://www.yupiii.gr/gossip/c99558/Despoina_Bandh__-_Elena_Paparizoy-Osa_ei.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη