23 Αυγ 2008

Άλλο πάλι αυτό! Διαφήμιση μέσα στο φάκελο της ΕΥΑΘ


Άλλο πάλι και τούτο:
στους λογαριασμούς της Εταιρείας Υδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (Ε.Υ.Α.Θ.), περιέχεται και διαφημιστικό φυλλάδιο και κουπόνι της εταιρείας ΡΕΚΙΤ ΜΠΕΝΚΙΖΕΡ, για το προϊόν Calgon.
Επίσης στο φυλλάδιο περιλαμβάνεται ένας "δείκτης σκληρότητας νερού", μια ταινία δηλαδή, η οποία όταν μείνει ένα λεπτό μέσα σε ένα ποτήρι νερό, δείχνει το βαθμό σκληρότητας του νερού, ώστε αν βγει "σκληρό", να σκεφτεί ο καταναλωτής, ότι πρέπει να χρησιμοποιήσει αποσκληρυντικό, δηλαδή προφανώς το προϊόν που βλέπει μπροστά του, το Calgon. (το δικό μας τεστ, στη Θεσσαλονίκη, έδειξε ότι το νερό είναι μια χαρά, αν και στο συνοδευτικό χάρτη το αναφέρουν ως σκληρό).
Δεδομένου ότι η Ε.Υ.Α.Θ. είναι (;) Δ.Ε.Κ.Ο. μονοπωλιακού χαρακτήρα και ότι ο λογαριασμός της λαμβάνεται υποχρεωτικά από τους καταναλωτές νερού, δηλαδή ΟΛΟΥΣ! είναι επιτρεπτή μια τέτοια ενέργεια σκληρού μάρκετινγκ; Και έναντι πόσων χρημάτων μπορεί κάποιος να παραχωρήσει το φάκελο μιας ΔΕΚΟ για να μπαίνουν μέσα διαφημίσεις, οι οποίες διαβάζονται υποχρεωτικά από όλους ;
Για συμμαζέψτέ τους κύριε Καραμανλή!
Θα περιμένουμε τη Δευτέρα, e-mail από τον κ.Σκόδρα, με το οποίο θα τον παρακαλούσαμε να μας γνωρίσει το ύψος των εσόδων της Ε.Υ.Α.Θ. από αυτή τη διαφημιστική ενέργεια και αν αποτελεί απόφαση Δ.Σ. ή Γ.Σ.
..
δείτε επίσης:
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη