27 Οκτ 2008

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΥΤΙΑΣ: Οι μισοί υπουργοί της Ν.Δ. θα έρθουν μάρτυρες υπεράσπισής μου!


"To μισό και παραπάνω υπουργικό συμβούλιο, μου τηλεφώνησε σήμερα (από την εκκλησία, το πρωί;) και μου δήλωσε ότι θα έρθουν μάρτυρες υπεράσπισης στη δίκη μου με τον Ρουσσόπουλο."

Αυτό είπε πριν λίγο ο Μινχάουζεν ...Γιώργος Αυτιάς.

Μπορεί να πέσει πιό χαμηλά η δημοσιογραφία; Μπορεί να γίνει ακόμη πιό γελοία; ΜΠΟΡΕΙ !

Γιατί μετά από αυτό, ο Αυτιάς δήλωσε ότι "βουίζει όλη η Ελλάδα", για την υπόθεσή του με το Ρουσσόπουλο. Εγώ, πάλι γιατί όταν είπα στο καφενείο, που ήμουν προ ολίγου, "Γιάννη, άστο στον ΑΛΦΑ, ο Αυτιάς διαμαρτύρεται για τη μήνυση του Ρουσσόπουλου", όλο το καφενείο σηκώθηκε και με μια φωνή αναφώνησε: "στα αρχ...α μας, βάλε μπάλα ρεεεεε"!!!!!

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη