21 Νοε 2008

Βαριά αμέλεια, κατάχρηση, πλαστογραφία, απιστία, παράβαση κανονισμών: που όλα αυτά;

Μια σημαντική είδηση, που διέλαθε της προσοχής μας, μέσα στον καταιγισμό εξελίξεων της υπόθεσης Βατοπεδίου:
Από τον ΟΣΕ ανακοινώνεται ότι, ολοκληρώθηκε το πόρισμα της Επιτροπής που συνεστήθη για τη διαπίστωση της εμπλοκής συγκεκριμένων υπαλλήλων του ΕΔΙΣΥ στις υποθέσεις εκποίησης άχρηστου υλικού ΣΚΡΑΠ και οχημάτων. Είχε προηγηθεί πόρισμα Επιτροπής Διερεύνησης, που συνέστησε ο ΕΔΙΣΥ στις 28.05.2008, όπου είχαν διαπιστωθεί σοβαρές διαχειριστικές ανωμαλίες στις υποθέσεις αυτές, ενώ στη συνέχεια κατατέθηκε και σχετική μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΕΔΙΣΥ, τον Ιούλιο.
Η δεύτερη Επιτροπή διενήργησε προκαταρκτική έρευνα για τη διαπίστωση της εμπλοκής συγκεκριμένων υπαλλήλων του ΕΔΙΣΥ στη διάπραξη των αναφερόμενων πράξεων στο πόρισμα της πρώτης Επιτροπής, προκειμένου ανεξάρτητα από την έρευνα της Δικαιοσύνης να διερευνήσει τυχόν διοικητικές ευθύνες. Σύμφωνα με το πόρισμα διαπιστώνονται ευθύνες κατά την εκτέλεση των καθηκόντων 15 υπαλλήλων με αποτέλεσμα την πρόκληση ζημιών στον ΕΔΙΣΥ - ΟΣΕ.
Ειδικότερα, διαπιστώνεται βαριά αμέλεια κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, κατάχρηση εμπιστευμένης εξουσίας και πράξεις πλαστογραφίας και απιστίας για έναν εν’ ενεργεία υπάλληλο της Διεύθυνσης Εφοδιασμού του ΕΔΙΣΥ και έναν συνταξιούχο, που υπηρετούσε στη συγκεκριμένη διεύθυνση του ΕΔΙΣΥ μέχρι τέλος του 2007.
Επιπλέον, διαπιστώνεται αμέλεια στην εκτέλεση του καθήκοντος που είχε σαν αποτέλεσμα σοβαρή ανωμαλία στην Υπηρεσία και παράβαση κανονισμών και διαταγών για δύο εν’ ενεργεία υπαλλήλους της Διεύθυνσης Εφοδιασμού του ΕΔΙΣΥ.
Τέλος, διαπιστώνεται αμέλεια στην εκτέλεση του καθήκοντος, που είχε σαν αποτέλεσμα μη σοβαρή ανωμαλία στην υπηρεσία, σε βάρος 10 εν ενεργεία υπαλλήλων της Διεύθυνσης Εφοδιασμού του ΕΔΙΣΥ και ενός συνταξιούχου που εργαζόταν παλαιότερα στον ΕΔΙΣΥ.
Το πόρισμα της Επιτροπής υποβλήθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΕΔΙΣΥ στον Εισαγγελέα που ερευνά την υπόθεση.
Η Διοίκηση του ΕΔΙΣΥ θέτει σε αργία (θέση εκτός υπηρεσίας και περικοπή κατά το ήμισυ του μισθού) τους τρεις κυρίως υπεύθυνους υπαλλήλους και αποστέλλει το πόρισμα στην αρμόδια Διεύθυνση προκειμένου να εφαρμοστούν οι σχετικές περί πειθαρχικού ελέγχου διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού του ΕΔΙΣΥ.
...
Ξαναδιαβάστε την άποψη του taxalia, όπως τη γράφαμε στις 8 Σεπτεμβρίου:
Πολλή συζήτηση γίνεται για τον ΟΣΕ και το μέλλον του. Είπαμε πολλές φορές για τα χάλια του ΟΣΕ. Ο φυσικός αντίλογος, είναι ότι οι επιβατικές μεταφορές είναι κοινωνικό αγαθό και πρέπει να επιδοτούνται. Συμφωνούμε. Και η υγεία πρέπει να επιδοτείται. Όως αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνουμε τα στραβά μάτια, όταν βλέπουμε ότι το μεν τεράστιο νοσοκομείο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ π.χ. "επιδοτείται" με π.χ. 50 εκατομμύρια ευρώ, το ΑΧΕΠΑ με 45, ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ με 53 ....και το Νοσοκομείο ....Κωλοπετινίτσας με 850 εκατομύρια!!! Ε, δε θα μιλήσουμε; Αυτό ακριβώς συμβαίνει στο ΟΣΕ! Τα χρέη του και οι ζημίες του κάθε χρόνο είναι ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ. Είστε με τα καλά σας, που θα αφήσουμε έτσι, ασχολίαστες τις διαστημικές ζημίες του ΟΣΕ, επειδή είναι ΔΕΚΟ;
Τι λέτε μωρέ;
Για διαβάστε λίγο, για τι ζημίες μιλάμε και σκεφτείτε λίγο τα νούμερα (στην κάτω γραμμή, για να μη τρώμε συνέχεια το ίδιο παραμύθι τα αποτελέσματα των Γαλλικών Σιδηροδρόμων!):
ΟΣΕ 2007: Ζημίες 950 εκατομμύρια ευρώ !
SNCF (Γαλλική εταιρεία σιδηροδρόμων): Κέρδη 1.644 εκατομμύρια ευρώ !
Συσσωρευμένο χρέος ΟΣΕ: 8.408.948.000 ευρώ (χάσατε τα νούμερα; να το πούμε πιό απλά: κάθε ελληνική οικογένεια, ανέβηκε-δεν ανέβηκε σε τρένο, χρεώθηκε με 2.000 ευρώ, για τη λειτουργία του ΟΣΕ).
Πώς γίνεται ο Ελληνικός ΟΣΕ να ζημιώνει 950 εκατομμύρια και ο Γαλλικός SNCF να κερδίζει 1.650 εκατομμύρια; Καταλαβαίνουμε πολύ καλά, την αγωνία των εργαζομένων, την επιθυμία όλων μας να έχουμε σύγχρονα και γρήγορα τρένα, ασφαλή και φιλικά στο περιβάλλον. Δεν μπορεί όμως να διαιωνίζεται η κατάσταση με τα τραγικά ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΑ χρέη του ΟΣΕ στο όνομα των προσδοκιών μας. Κανένας κοινωνικός χαρακτήρας, δεν δικαιολογεί τις ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ζημίες του ΟΣΕ! Άλλωστε οι αποκαλύψεις που ακολούθησαν μετά το προτελευταίο ατύχημα, όπου μάθαμε ότι φορτώνονταν τρένα ολόκληρα με αδήλωτα εμπορεύματα και τα λεφτά πήγαιναν στις τσέπες κάποιων κι όχι στον ΟΣΕ απέδειξε το μπάχαλο, που επικρατεί στον Οργανισμό.
Ποιός μπορεί να μας διαβεβαιώσει, ότι τα έσοδα από εισιτήρια δεν ήταν 105 εκατομύρια ευρώ, όπως λέει ο ισολογισμός, αλλά 505 εκατομμύρια; Τι νομίζετε, θα έπαιρνε κανείς χαμπάρι αν κάποιοι "δαγκώνανε" 400 εκατομύρια στον ΟΣΕ; Αφού κανείς δεν ξέρει τι του γίνεται διαχειριστικά, στο απέραντο χάος.
Ποιόν βολεύει λοιπόν το μπάχαλο, που πληρώσαμε με 2.000 ευρώ ο καθένας (εγώ τα δικά μου τα θέλω πίσω!!!):
1. Τον Υπουργό! Ναι, μη νομίζετε ότι οι Υπουργοί πολυνοιάζονται να λύσουν το πρόβλημα. Στη χώρα όπου βασιλεύει ο λαϊκισμός, αν ο Υπουργός πάει να βάλει χέρι, θα συγκρουστεί με τους βολεμένους, αλλά και τα λαμόγια, που λυμαίνονται τον οργανισμό. Θα χάσει ψήφους σίγουρα. Από την άλλη, δεν θα κερδίσει αν εξυγειάνει το τοπίο! Ποιός θα το εκτιμήσει; Έτσι, κάθε υπουργός, απαξιώνει να εισπράξει έσοδα, κρατώντας τις τιμές ΑΣΤΕΙΕΣ, στο όνομα μιας ανύπαρκτης φιλολαϊκής πολιτικής. Το μάρμαρο το πληρώνουν όσοι δεν ταξιδεύουν. Έτσι, υπάρχει εισιτήριο για απόσταση 500 χλμ, κοντά στα 10 ευρώ, όταν στην Ευρώπη, παντού, είναι πάνω από 80. Με πιό δικαίωμα, για να είναι αρεστός ο Υπουργός, κρατά τόσο χαμηλά το εισιτήριο; Εμείς πάλι δεν πληρώνουμε τη ζημιά; Αν τα εισιτήρια του ΟΣΕ ήταν σε λογική βάση κι όχι ΔΩΡΕΑΝ όπως είναι σήμερα, δεν θα είχε καταργηθεί το αφορολόγητο των 10.000 ευρώ!!! Ούτε θα πληρώνατε εφορία 500 ευρώ! Θα πληρώνατε 200! Ποιός νομίζετε ότι κάλυψε τη ζημία των 950 εκατομυρίων φέτος; Ο Μπαγκς Μπάνι; Την επόμενη φορά λοιπόν που θα ακούσετε δήθεν αγανακτισμένους τους τηλεαστέρες, να ωρυονται "φωτιά στα εισιτήρια του ΟΣΕ..." ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!!! Ξέρετε γιατί.
2. Τους συνδικαλιστές. Τους δίνει πεδίο δόξης λαμπρό και ευκαιρία για επαναστατικό ξεμούδιασμα, με τα λεφτά του ελληνικού λαού.
3. Τα λαμόγια, που έχουν κάνει αρκετά εκατομμύρια ευρώ, από το κλέψιμο.
4. Τους πολιτικούς, που έχουν ακόμη έναν οργανισμό για να διορίζουν.
όλοι αυτοί δρουν εις βάρος του καθενός μας. Να σοβαρευτούμε ΧΩΡΙΣ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥΣ. Εύκολοι αφορισμοί όπως "δεν θέλουν δημόσιο αξιόπιστο σιδηρόδρομο", "ξεπούλημα στους ιδιώτες", "δεν επενδύουν στην ανάπτυξη του ΟΣΕ", θα συζητηθούν αφού πρώτα, μας εξηγήσουν τι έγιναν τα 8 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ευρώ του Ελληνικού λαού και ΓΙΑΤΙ Ο ΟΣΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΞΟΔΑ;. Είναι πάρα πολλά λεφτά, για αυτόν τον άθλιο ΟΣΕ!
ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΣΠΑΤΑΛΕΣ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη