24 Νοε 2008

Σοκάρισε τους δημοσιογράφους ο Εφραίμ


Σοκ και...δέος στους κατευθυνόμενους δημοσιογράφους και πολιτικούς από την καθόλα νόμιμη κατάθεση του Ηγουμένου Εφραίμ
"Με εχουν καλεσει και ηδη εδωσα και θα ξαναδωσω εξηγησεις στον εισαγγελεα.Οι συνηγοροι μου λοιπον,με συμβουλεψαν οτι δεν μπορω να ειμαι μαρτυρας και εδω και εκει,να δωσω εξηγησεις,να φερομαι ως υποπτος. Γι'αυτο κι εγω εφερα ενα υπομνημα, οπως με συμβουλεψαν οι συνηγοροι μου, να παραδωσω στην Επιτροπη. Σεβομαι την Επιτροπη, σεβομαι ολους ξεχωριστα, προσευχομαι για εσας να σας φωτισει ο Θεος να δωσετε σωστη θεση και να εχετε σωστη διερευνηση του θεματος, αλλα δεν μπορω να παραστω και να δεχθω ερωτησεις. Διοτι εγω και μια καλημερα να πω,θα την παρεξηγησουν οι δημοσιογραφοι."

η συνέχεια στο

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη