7 Δεκ 2008

Επαναστατήστε με δώρο κινητό NOKIA-N85


το troktiko κάνει φοβερή δουλειά. Με συνεχή ροή ειδήσεων.
εκεί διαβάσαμε το παρακάτω: Έσπασαν τον "Γερμανό¨ και πήραν τα κινητά.
Υπόψη ότι τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι συνήθως με φραντσάιζιγκ. Πιθανώς δηλαδή είναι κάποιου "μικρομεσαίου".
Μιλάμε για φοβερά επαναστατική πράξη. Αυτοί είναι αγώνες...με όφελος ένα κινητό (υποθέτω ότι οι "αναρχικοί¨θα πλακώθηκαν στο ξύλο μεταξύ τους, για το ποιός θα πάρει πάρει τα καπιταλιστικά ΝΟΚΙΑ Ν85 πρώτος.Έτσι;)










Aπό το trokiko και παλι:

Εισαγγελέας:Γιατί πυροβολήσατε τον νεαρό;

Αστυνομικός: Εκείνη τη στιγμή είδα μπροστά μου την εικόνα να είμαι τραυματίας σε ένα κρεββάτι και γύρω μου η γυναίκα μου και τα τρία παιδιά μου.
...
Αυτή την εικόνα την είδαν πολλοί αστυνομικοί. Εσείς θα θέλατε να τη δείτε;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη