Ψηφίζω ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ

Ψηφίζω ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ

21 Ιαν 2009

Οι θέσεις Παπαγεωργόπουλου για τη δικαστική απόφαση


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
Με αφορμή τη χθεσινή (Τρίτη) συνέντευξη Τύπου της κ. Χρ. Αράπογλου, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Β. Παπαγεωργόπουλος έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Δεν νομίζω ότι η κ. Χρ. Αράπογλου, η οποία βρίσκεται σε πλήρη απόγνωση καθώς διασπάσθηκε η δημοτική της ομάδα, θα έπρεπε να βγάζει τόσο γρήγορα συμπεράσματα.
Γνωρίζει πολύ καλά ότι η τελική απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης αργεί, είμαι δε βέβαιος για την τελική της κρίση.
Εγώ πάντως από την πρώτη αυτή φάση είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος. Και αυτό διότι η κ. Χρ. Αράπογλου μέσα από το απολογητικό της υπόμνημα - το οποίο είναι στη διάθεση του καθενός - ΠΗΡΕ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ που είχε εκτοξεύσει εναντίον μου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η κ. Χρ. Αράπογλου στη σελ. 71 του υπομνήματός της ΔΗΛΩΝΕΙ «ουδέποτε χαρακτήρισα τον αντίδικο εμπλεκόμενο σε παράνομες πράξεις», στην σελ 74 ΔΗΛΩΝΕΙ «καμία πρόθεση να αμαυρώσω το όνομα του αντιδίκου», στη σελ. 82 ΔΗΛΩΝΕΙ «πουθενά δεν αναφέρω τον αντίδικο ως υπαίτιο σκανδάλων», στη σελ. 99 ΔΗΛΩΝΕΙ «δεν συνδέω τον ίδιο τον αντίδικο με παράνομες δραστηριότητες» κ.λ.π κ.λ.π.!...
Μετά από όλες αυτές τις ΔΗΛΩΣΕΙΣ ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης, η κ. Χρ. Αράπογλου αισθάνεται ευτυχής!...
Την αφήνω στην τελική κρίση των Θεσσαλονικέων και της Δικαιοσύνης.»
..
taxalia: Καλά τα λες Βασίλη μου, αλλά τα 22 εκατομμύρια ευρώ του SAXONGATE, που είναι;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη