Δημοσιεύσαμε το θέμα με την άσκηση RED FLAG στις 18-1-2009, εδώ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ . Αν δεν κάνουμε λάθος, είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ του taxalia, το οποίο αναδημοσίευσαν στη συνέχεια κι άλλα blogs και καλά έκαναν. Το θέμα είναι τέτοιο, που δεν μπορούμε να πούμε περισσότερα, ούτε έχουν σημασία, αλλά:
από τότε παίρνουμε κάθε μέρα, 5-6 e-mails, τώρα τελευταία μάλιστα και αυτούσια (φωτογραφική) αναπαραγωγή του δικού μας άρθρου, για ....δημοσίευση!!! Μας στέλνουν το δικό μας άρθρο για ..δημοσίευση και μάλιστα επίμονα (!) πράγμα που έχει ξαναγίνει.
Παρακαλούμε λοιπόν, επειδή η ελληνική μπλογκόσφαιρα γεμίζει ταχύτατα με σκουπίδια, με περιτό όγκο αναδημοσιεύσεων δηλαδή, τα οποία τελικά θα την απαξιώσουν, να είστε πιό προσεκτικοί και πιό λιτοί, αν αγαπάτε αυτό το μέσο, που λέγεται διαδίκτυο.
Ένας βασικός κανόνας του blogging είναι "ερευνώ πριν γράψω κάτι αν έχει ξαναγραφεί".
Άλλος βασικός κανόνας είναι: "δεν στέλνω άρθρα που αναδημοσίευσε άλλος, ο οποίος με τη σειρά του αναδημοσίευσε άλλον κ.λ.π.".
Αυτός είναι ο λόγος που στο taxalia δεν αναδημοσιεύουμε όλα τα άρθρα σας. Όταν βλέπουμε στο e-mail σας, ότι το έχετε στείλει σε άλλα 150 μπλογκς, τι νόημα έχει να το βάλουμε κι εμείς; Το κάνουμε μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Κάθε blogger είναι λογικό να στέλνει με e-mail μαζικά, το πολύ ένα θέμα τη βδομάδα. Όχι να παίρνουμε 20 e-mails την ημέρα από τον ίδιο blogger! Είναι δυνατόν να ασχοληθούμε;;;; Φυσικά και δεν τα ανοίγουμε!
Στο taxalia θέλουμε να διαβαζόμαστε και όχι να βλεπόμαστε! Γράφουμε για να μας διαβάζουν, όχι μόνο για να ανεβαίνει ο counter....
Και μέχρι τώρα το πετύχαμε.
Για μας καλό είναι το blog που δημιουργεί θέματα, όχι μόνο αναπαράγει.
Όσοι αναγνώστες θέλουν να διαβάσουν πολλά άρθρα δεν επισκέπτονται χιλιάδες μπλογκς χωριστά. Επισκέπτονται τόπους τροφοδοσιών, όπως το http://www.sync.gr/ και από εκεί κατευθύνονται στο θέμα που τους ενδιαφέρει.
Ας βελτιώσουμε λοιπόν όλοι την ελληνική μπλογκόσφαιρα. Μη ρυπαίνετε άλλο με αναδημοσιεύσεις επί αναδημοσιεύσεων. Δώστε βάρος στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.