10 Φεβ 2009

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από γονείς και μαθητές σχεδιάζει το ΥΠΕΠΘ;;;

Στις ερωτήσεις 30 και 31 των θεμάτων της Β' θεματικής ενότητας του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών (παιδαγωγικά) αναφέρεται ρητώς πως έχει ξεκινήσει η συζήτηση για συμμετοχή των γονιών και των μαθητών στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. (Δείτε τις ερωτήσεις στο http://paideia-gr.blogspot.com/2009/02/blog-post_2919.html )
Καταρχήν οι συγκεκριμένες δύο ερωτήσεις αποτελούν απόψεις όπως ρητώς αναφέρεται και στο θέμα του ΑΣΕΠ (απόψεις στις οποίες η συντριπτική πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας έχει σαφώς αντίθετη γνώμη από τον ΑΣΕΠ). Πώς λοιπόν καλούνται οι υποψήφιοι να απαντήσουν στο ποια άποψη είναι σωστή και γιατί η σωστή απάντηση να είναι αυτή που δίνει το ΑΣΕΠ; Σε ποια παιδαγωγική βιβλιογραφία στηρίζεται; Θα μας... αποκαλύψει το υπουργείο τους εμπνευστές αυτών των ερωτημάτων; Και που είδαν ότι συζητείται έντονα η συμμετοχή γονέων και μαθητών στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού; Μήπως το συζητούν μεταξύ τους; ....
Δηλαδή θα μπορούσε κάλλιστα να μπει και η εξής ερώτηση:
Ποιο κόμμα θεωρείτε ότι έχει τις καλλίτερες απόψεις για την Παιδεία;
α) ΝΔ
β) ΠΑΣΟΚ
γ) ΚΚΕ
δ) ΣΥΡΙΖΑ
(αφήνουμε στην φαντασία του αναγνώστη τη σωστή απάντηση)...

Ας έρθουμε όμως και στο βασικό θέμα που προκύπτει από το ερώτημα του ΑΣΕΠ.
Η κυβέρνηση σχεδιάζει να εισάγει αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από τους γονείς και τους μαθητές; Αυτό φαίνεται, αλλιώς δε θα έμπαινε τέτοιο θέμα σε έναν επίσημο διαγωνισμό του κράτους στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία. Και μάλιστα να καλούνται να απαντήσουν εκπαιδευτικοί που αγωνίζονται για μια θέση στη δημόσια εκπαίδευση. Και δεν επιτρέπεται να έχεις άλλη γνώμη! Θα χάσεις στη βαθμολογία σου στον ΑΣΕΠ... Είναι σαν να λέει το υπουργείο στον εκπαιδευτικό: Θα δεχθείς να ξεφτιλιστείς, αλλιώς θέση δεν έχει, γιατί ο αξιοπρεπής και ικανός εκπαιδευτικός είναι επικίνδυνος τόσο για την εξουσία όσο και για τα οργανωμένα κομματόσκυλα που ανακυκλώνουν στην εκπαίδευση απλώς την ανικανότητά τους...
Μα είμαστε σοβαροί τώρα; Η ΟΛΜΕ δε δέχεται αξιολόγηση από τους καλώς ή κακώς διορισμένους συμβούλους και θα δεχθεί από τους μαθητές και τους γονείς; Δηλαδή θα καταλήξουμε μαριονέτες; Θα μπορεί ο κάθε άσχετος να μας λέει πως να κάνουμε τη δουλειά μας; Θα μας βαθμολογούν τα παιδιά τα οποία διδάσκουμε; Αυτό είναι ανήκουστο. Που ξανάγινε να αξιολογείται κάποιος με Πτυχίο, Μεταπτυχιακά ή και Διδακτορικό από ανθρώπους με λιγότερα προσόντα. Αυτό θα μπορούσε ίσως να συμβεί μόνο σε πειραματικά σχολεία, σε τάξεις μαθητών συνειδητοποιημένων που έχουν θέσει στόχους και έχουν γονείς Πανεπιστημιακής μόρφωσης.
Για τη συνέχεια εδώ: http://paideia-gr.blogspot.com/2009/02/blog-post_2919.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη