Γυναίκα στο «τσιγκέλι»
Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για τον σεξισμό που γεννά «Πετρούλες» και για τις «Πετρούλες» που γεννούν σεξισμό.
Η Πετρούλα και η γεμάτη υπονοούμενα δήλωσή της, στο τέλος κάθε παρουσίασης του δελτίου καιρού, ήταν η αφορμή. 24 ώρες το 24ωρο, στην μεγάλη παρέα που λέγεται κοινωνία, κάποιοι υποστηρίζουν και έχουν κάνει ισχυρό κανόνα, πως η γυναίκα κάνει γι αυτούς ακριβώς τους λόγους: Για να εκτιμάται για την εμφάνισή της, για να... είναι μοιραίο αντικείμενο του πόθου, για να διακοσμεί έστω εξουσιαστικά, το περιβάλλον του άντρα. Η σύγχρονη δυναμική γυναίκα, που κέρδισε τον κοινωνικό της ρόλο, το συναίσθημά της πολλές φορές και γκρέμισε τις διακρίσεις, μοιάζει να ζει σε ένα κόσμο που χρησιμοποιεί την ίδια ακριβώς για να δημιουργεί διακρίσεις, χωρίς αντιρρήσεις και σε βάρος της, σε ένα τεράστιο κοινωνικό σούπερ μάρκετ, όπου πουλιέται σε κομμάτια, συνήθως τα πιο προκλητικά. Πόσο αποδεκτός είναι ο σεξισμός από γυναίκες και από άνδρες; Πέτυχαν οι άνδρες να προβάλουν σεξιστικά την θηλυκή ύπαρξη ή είναι οι γυναίκες που προκαλούν τις σεξιστικές συμπεριφορές; Ποιος ο ρόλος των σεξιστικών σχολίων και υπονοούμενων στη διαφήμιση; Πως καταλήξαμε να ονομάζουμε «Life style» την σεξιστική χρήση του γυναικείου φύλου; Πως η γυναίκα πλέον υποκλίνεται ικανοποιημένη στην αντίληψη πως όλα είναι σεξ, εικόνα και επιφάνεια;
Η Πετρούλα και η γεμάτη υπονοούμενα δήλωσή της, στο τέλος κάθε παρουσίασης του δελτίου καιρού, ήταν η αφορμή. 24 ώρες το 24ωρο, στην μεγάλη παρέα που λέγεται κοινωνία, κάποιοι υποστηρίζουν και έχουν κάνει ισχυρό κανόνα, πως η γυναίκα κάνει γι αυτούς ακριβώς τους λόγους: Για να εκτιμάται για την εμφάνισή της, για να... είναι μοιραίο αντικείμενο του πόθου, για να διακοσμεί έστω εξουσιαστικά, το περιβάλλον του άντρα. Η σύγχρονη δυναμική γυναίκα, που κέρδισε τον κοινωνικό της ρόλο, το συναίσθημά της πολλές φορές και γκρέμισε τις διακρίσεις, μοιάζει να ζει σε ένα κόσμο που χρησιμοποιεί την ίδια ακριβώς για να δημιουργεί διακρίσεις, χωρίς αντιρρήσεις και σε βάρος της, σε ένα τεράστιο κοινωνικό σούπερ μάρκετ, όπου πουλιέται σε κομμάτια, συνήθως τα πιο προκλητικά. Πόσο αποδεκτός είναι ο σεξισμός από γυναίκες και από άνδρες; Πέτυχαν οι άνδρες να προβάλουν σεξιστικά την θηλυκή ύπαρξη ή είναι οι γυναίκες που προκαλούν τις σεξιστικές συμπεριφορές; Ποιος ο ρόλος των σεξιστικών σχολίων και υπονοούμενων στη διαφήμιση; Πως καταλήξαμε να ονομάζουμε «Life style» την σεξιστική χρήση του γυναικείου φύλου; Πως η γυναίκα πλέον υποκλίνεται ικανοποιημένη στην αντίληψη πως όλα είναι σεξ, εικόνα και επιφάνεια;