Φαντάζει περίεργο* για κάποιους, ωστόσο είναι η μόνη εφικτή και έξυπνη τεχνοκρατικά λύση.
ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ:
1. Η ζήτηση για ιδιαίτερα μαθήματα υπήρξε, υπάρχει και θα υπάρχει
2. Οι μόνιμοι καθηγητές θα βρίσκουν "ζήτηση" λόγω προϋπηρεσίας και θέσεως
3. Ο τζίρος τους εκτιμάται σε ΠΟΛΛΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ!
4. Το δημόσιο δεν παίρνει ΟΥΤΕ cent!
5. Επειδή δεν είμαστε Τριτοκοσμική χώρα, αλλά μέλος της Ε.Ε.
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ:
1. Kάθε μόνιμος εκπαιδευτικός θα μπορεί να κάνει μέχρι 10 ώρες/ εβδομάδα ιδιαίτερα
2. Με απόδειξη (θα βρείτε τον λογιστικό τρόπο)
3. Με ταυτόχρονη δήλωση κηδεμόνα και εκπαιδευτικού στην οικεία ΔΔΕ
4. ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ φορολόγηση 50% για μέχρι 10 ώρες και 70% για >10ώρες
5. Φορολογική απαλλαγή των ποσών για γονείς
6. Αυστηρά διοικητικά πρόστιμα και φυλάκιση για παραβάτες
ΕΤΣΙ:
-Κερδίζει το δημόσιο ΑΡΚΕΤΑ εκατομμύρια € ετησίως!
-Μειώνεται το κόστος για τους γονείς!
-Οι καθηγητές που κάνουν ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ ιδιαίτερα δεν θα νοιώθουν ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ και "ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΚΗΔΕΣ". Πλέον θα είναι αντικοινωνικά στοιχεία..
-ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΗΘΙΚΑ να κάνει ΜΑΥΡΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ("δεν μου φτάνουν για να ζήσω και κάνω ιδιαίτερα")
-ΑΝΤΙΘΕΤΑ, θα υπάρχει αντικίνητρο (50-70% φόρος) ώστε κάποιος να ΜΗΝ κάνει ούτε καν 10 ώρες.
-Τα έσοδα θα προορίζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τις υποδομές των σχολείων της τοπικής ΔΔΕ
---------------
*Ακούγονται περίεργα, αλλά αν τα μελετήσετε καλά, θα δείτε ότι μπορούν να αποδώσουν. Φυσικά, θέλουν κράτος που δουλεύει και όχι δημοσίους υπαλλήλους τριτοκοσμικής χώρας...
ΥΓ. Φυσικά, μακάρι να μην υπήρχε ανάγκη για ιδιαίτερα....αλλά ας είμαστε ρεαλιστές
...
Ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα συζήτησης, από το http://epas-epal.blogspot.com/2009/04/blog-post_3494.html που καλεί για κατάθεση σχολίων.
Δεν είναι κακή ιδέα!