Μεταφέρουμε, χωρίς κανένα σχόλιο, μερικά, μικρά αποσπάσματα από ποικίλα δημοσιεύματα στον Τύπο, για τις αντιφάσεις των ανθρώπων του Συνασπισμού…
Ιδιαίτερα για τις αλλοπρόσαλλες θέσεις τους, τόσο στα άγρια «Νεοδεκεμβριανά» γεγονότα όσο και στις προχθεσινές, πανομοιότυπες, βαρβαρότητες, στο θέατρο που παρουσίασε τη ζωή της Κούνεβα. Με αφόρητη μελαγχολία τα συνυπογράφουμε.
Και ρωτάμε κάποια σεβαστά ονόματα της ιστορικής Αριστεράς, τι κάνουν; Δεν βλέπουν τη διάβρωση, την εκμετάλλευση και το συστηματικό αποπροσανατολισμό της ζωντανής νεολαίας μας από τα διάφορα, γνωστότατα, «γοητευτικά», ξένα κέντρα αποφάσεων; Είναι τόσο δύσκολο να βοηθήσουν με την τεράστια πείρα τους, ώστε να μειωθούν, τουλάχιστον, τα ίδια και τα ίδια λάθη; Αυτά τα λάθη, που, χρόνια τώρα, μετέτρεψαν την τεράστια, πρωτοπόρα, προοδευτική παράταξη σε μια αναξιόπιστη, αντιφατική, μειοψηφία;
Χαρίζοντας σε κάποιους ύποπτους κοντυλοφόρους και καιροσκόπους πολιτικούς, τη στήριξη πολλών δικών μας, αμετακίνητων αξιών;
………………………………………
«Στο θέατρο “Από Μηχανής” είχε προγραμματιστεί η πρεμιέρα του θεατρικού έργου “Το κίτρινο σκυλί” (που)... ήταν εμπνευσμένο από την επίθεση αγνώστων εναντίον της Κωνσταντίνας Κούνεβα... Ωστόσο, τη νύχτα της πρεμιέρας τριάντα περίπου άτομα εισέβαλαν στο θέατρο, διέπραξαν βανδαλισμούς, προκάλεσαν σοβαρές ζημιές στη σκηνή και στην πλατεία και μοίρασαν προκηρύξεις...».
………………………………………
« Οι «επαναστάτες» δικαιολόγησαν την πράξη τους γράφοντας: «Στο θεατρικό έργο η Κωνσταντίνα Κούνεβα αποκόβεται από την καθημερινότητά της, από τον αγώνα της, από την κοινωνική της τάξη και τα βιώματά της, από τον κόσμο της. Της επιβάλλουν το πρόσωπο του εξιλαστήριου θύματος και όχι της μετανάστριας - αγωνίστριας. Επιβάλλουν την εμπειρία του λιθοβολημένου που συγχωρεί. Περιφρονούν και απαξιώνουν τον κόσμο της, που θέλουν να παραμείνει αόρατος».»
‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
« Αυτό το κείμενο -όπως και τα αντίστοιχα που εξηγούσαν την κατάληψη της Λυρικής και τις «παρεμβάσεις» σε θέατρα τον Δεκέμβριο- είναι ακατανόητο για την πλειονότητα των ανθρώπων. Πιστεύαμε, όμως, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ το καταλάβαινε. ΄Η έστω ότι κατανοούσε τις «επαναστατικές παρεμβάσεις», αφού έγιναν τόσες εισβολές στα θέατρα και το κόμμα κρατούσε αιδήμονα σιωπή.»
‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
« Λάθος: προχθές ο ΣΥΡΙΖΑ άστραψε. Με ανακοίνωσή του αναφέρει: «Θέλουμε να εκφράσουμε σε όλους τους τόνους την πλήρη αντίθεσή μας στην τραμπούκικη επίθεση που δέχτηκε, από τριάντα περίπου δήθεν “υπερεπαναστάτες”, η παράσταση “Το κίτρινο πουλί” του συγγραφέα Μισέλ Φάις, το βράδυ της Κυριακής. Η παράσταση, της οποίας τα έσοδα θα δίνονταν στην Κωνσταντίνα Κούνεβα, η οποία ήταν σύμφωνη με την διεξαγωγή της, τελικώς ματαιώθηκε. Οι αυτόκλητοι “αλληλέγγυοι επαναστάτες” μετατράπηκαν σε σκληρούς αδίστακτους λογοκριτές».
…………………………………..
« Μετά από όλα αυτά πρέπει να απευθύνουμε μια έκκληση: Σύντροφοι, βάλτε μια τάξη στην επανάσταση, διότι μπερδευτήκαμε. Να ξέρουμε, τουλάχιστον, πότε έχουμε «επανάσταση» και πότε «υπερεπανάσταση». Πότε οι «παρεμβάσεις» στα θέατρα είναι «καλλιτεχνική δημιουργία εκτός των ορίων του συστήματος» και επιτρέπονται και πότε είναι «τραμπουκισμός» και συνεπώς απαγορεύονται. Διότι δίχως τάξη ακόμη και η επανάσταση εκφυλίζεται σε «υπερεπανάσταση»…»
Ιδιαίτερα για τις αλλοπρόσαλλες θέσεις τους, τόσο στα άγρια «Νεοδεκεμβριανά» γεγονότα όσο και στις προχθεσινές, πανομοιότυπες, βαρβαρότητες, στο θέατρο που παρουσίασε τη ζωή της Κούνεβα. Με αφόρητη μελαγχολία τα συνυπογράφουμε.
Και ρωτάμε κάποια σεβαστά ονόματα της ιστορικής Αριστεράς, τι κάνουν; Δεν βλέπουν τη διάβρωση, την εκμετάλλευση και το συστηματικό αποπροσανατολισμό της ζωντανής νεολαίας μας από τα διάφορα, γνωστότατα, «γοητευτικά», ξένα κέντρα αποφάσεων; Είναι τόσο δύσκολο να βοηθήσουν με την τεράστια πείρα τους, ώστε να μειωθούν, τουλάχιστον, τα ίδια και τα ίδια λάθη; Αυτά τα λάθη, που, χρόνια τώρα, μετέτρεψαν την τεράστια, πρωτοπόρα, προοδευτική παράταξη σε μια αναξιόπιστη, αντιφατική, μειοψηφία;
Χαρίζοντας σε κάποιους ύποπτους κοντυλοφόρους και καιροσκόπους πολιτικούς, τη στήριξη πολλών δικών μας, αμετακίνητων αξιών;
………………………………………
«Στο θέατρο “Από Μηχανής” είχε προγραμματιστεί η πρεμιέρα του θεατρικού έργου “Το κίτρινο σκυλί” (που)... ήταν εμπνευσμένο από την επίθεση αγνώστων εναντίον της Κωνσταντίνας Κούνεβα... Ωστόσο, τη νύχτα της πρεμιέρας τριάντα περίπου άτομα εισέβαλαν στο θέατρο, διέπραξαν βανδαλισμούς, προκάλεσαν σοβαρές ζημιές στη σκηνή και στην πλατεία και μοίρασαν προκηρύξεις...».
………………………………………
« Οι «επαναστάτες» δικαιολόγησαν την πράξη τους γράφοντας: «Στο θεατρικό έργο η Κωνσταντίνα Κούνεβα αποκόβεται από την καθημερινότητά της, από τον αγώνα της, από την κοινωνική της τάξη και τα βιώματά της, από τον κόσμο της. Της επιβάλλουν το πρόσωπο του εξιλαστήριου θύματος και όχι της μετανάστριας - αγωνίστριας. Επιβάλλουν την εμπειρία του λιθοβολημένου που συγχωρεί. Περιφρονούν και απαξιώνουν τον κόσμο της, που θέλουν να παραμείνει αόρατος».»
‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
« Αυτό το κείμενο -όπως και τα αντίστοιχα που εξηγούσαν την κατάληψη της Λυρικής και τις «παρεμβάσεις» σε θέατρα τον Δεκέμβριο- είναι ακατανόητο για την πλειονότητα των ανθρώπων. Πιστεύαμε, όμως, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ το καταλάβαινε. ΄Η έστω ότι κατανοούσε τις «επαναστατικές παρεμβάσεις», αφού έγιναν τόσες εισβολές στα θέατρα και το κόμμα κρατούσε αιδήμονα σιωπή.»
‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
« Λάθος: προχθές ο ΣΥΡΙΖΑ άστραψε. Με ανακοίνωσή του αναφέρει: «Θέλουμε να εκφράσουμε σε όλους τους τόνους την πλήρη αντίθεσή μας στην τραμπούκικη επίθεση που δέχτηκε, από τριάντα περίπου δήθεν “υπερεπαναστάτες”, η παράσταση “Το κίτρινο πουλί” του συγγραφέα Μισέλ Φάις, το βράδυ της Κυριακής. Η παράσταση, της οποίας τα έσοδα θα δίνονταν στην Κωνσταντίνα Κούνεβα, η οποία ήταν σύμφωνη με την διεξαγωγή της, τελικώς ματαιώθηκε. Οι αυτόκλητοι “αλληλέγγυοι επαναστάτες” μετατράπηκαν σε σκληρούς αδίστακτους λογοκριτές».
…………………………………..
« Μετά από όλα αυτά πρέπει να απευθύνουμε μια έκκληση: Σύντροφοι, βάλτε μια τάξη στην επανάσταση, διότι μπερδευτήκαμε. Να ξέρουμε, τουλάχιστον, πότε έχουμε «επανάσταση» και πότε «υπερεπανάσταση». Πότε οι «παρεμβάσεις» στα θέατρα είναι «καλλιτεχνική δημιουργία εκτός των ορίων του συστήματος» και επιτρέπονται και πότε είναι «τραμπουκισμός» και συνεπώς απαγορεύονται. Διότι δίχως τάξη ακόμη και η επανάσταση εκφυλίζεται σε «υπερεπανάσταση»…»