14 Μαΐ 2009

Φίλοι στον ΠΑΟΚ: Ιδού το ΟΑΚΑ, ιδού και το πήδημα!

"Συμμαζεμένες" και σταράτες κουβέντες, από έναν blogger φίλαθλο του Θρύλου:
Θα μου επιτρέψουν οι φίλου μου οι Βορειοελλαδίτες να ασχοληθώ άλλη μια φορά με τον ΠΑΟΚ. Πρώτον η δικιά μου ομάδα κάνει ...τουρισμό (στην κυριολεξία!) και δεύτερον την περασμένη φορά που μίλησα για τον δικέφαλο άνοιξε στο blog ένας πολιτισμένος διάλογος μεταξύ μας και μεταξύ σας!
Στη Θεσσαλονίκη περνάω καταπληκτικά.
(Κάνω μια παρένθεση:
Τον περασμένο Αύγουστο είχα κάτσει στα Fridays στην Αριστοτέλους και είχα …συγκλονιστεί από το παλικάρι που με εξυπηρέτησε. «Βουτηγμένος» στο βαρέλι με τη θετική ενέργεια! Μετά από ένα μήνα βρέθηκα στα Fridays στο Κολωνάκι. Ήταν λοιπόν μια μίζερη κοπέλα που στο πρόσωπο της έγραφε: «Σιχαίνομαι τη ζωή μου που με έκανε σερβιτόρα»… )

Κλείνω την παρένθεση και πάμε πλέι οφ. Ισοπαλία το ντέρμπι και στην κορυφή πάλι ο ΠΑΟΚ. Και μείναμε 4 παιχνίδια με 2 επισκέψεις στο ΟΑΚΑ.

Με όλη την καλή μου διάθεση... ιδού λοιπόν το ΟΑΚΑ, ιδού και …η 2η θέση!!

Γιατί καλώς ή κακώς για να αξίζεις αυτή τη θέση δεν πρέπει να νικάς μόνο... τους Πανσερραϊκούς και τους Λεβαδειακούς αυτού του κόσμου! Χρειάζεται και μια πειστική εμφάνιση σε ένα ντέρμπι, χρειάζεται και κανένα …γκολ!!

Να κατέβει δηλαδή στην Αθήνα και να πει: Είμαι ο ΠΑΟΚ! Τέλος!

Γιατί δυστυχώς μόνο σαν μεγάλη ομάδα δεν έχει συμπεριφερθεί σε αυτά τα ντέρμπι...

Τρεις φορές κατέβηκε φέτος για ντέρμπι στην Αθήνα, τρεις ήττες και μηδέν γκολ!

Προσθέτουμε και 4 ντέρμπι στην Τούμπα, βάζουμε και τα τρία μαζεμένα ντέρμπι τον Γενάρη με τον Άρη…

Θέλετε απολογισμό;; Αν ναι, κάντε κλικ εδώ>>>
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη