4 Μαΐ 2009

Το ανόητο εξώφυλλο της εφημερίδας DERBY εξόργισε πολλούς



Πρώτα πρώτα θέλω να συγχαρώ τον Παναθηναϊκό. Δεν είμαι τυφλός ούτε έχω κανένα κόμπλεξ για να μην παραδεχτώ ότι αυτή η ομάδα συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 4-5 κορυφαίες του ευρωπαϊκού μπάσκετ όλων των εποχών!!

Έλεος δηλαδή!! Δεν θα πέσω στο επίπεδο όλων αυτών που εδώ και τόσα χρόνια δεν μπορούν (ή δεν θέλουν δημόσια) να παραδεχτούν ότι η κορυφαία ελληνική ομάδα στο ποδόσφαιρο είναι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!!

Πέρα όμως από τα συγχαρητήρια, θέλω να εκφράσω και τη θλίψη μου γι’ αυτό το πρωτοσέλιδο της ντροπής από το Derby! Ειλικρινά το είδα το πρωί και δεν πίστευα στα μάτια μου…

Η ομάδα σου έχει κατακτήσει το 5ο ευρωπαϊκό και εσύ δεν μπορείς να βρεις δυο-τρία όμορφα λόγια για το πρωτοσέλιδό σου;;

Είναι δυνατόν;; Αυτό νιώσατε χθες το βράδυ;; Ότι …χύσατε στο Βερολίνο;;

Εγώ το 1997 στη Ρώμη ένοιωθα ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ!!

Αυτό το συναίσθημα μου προκαλούσε η κορυφή της Ευρώπης!!

Και εσείς την περηφάνια σας για την 5η κατάκτηση την εκφράζετε με σεξουαλικό υπονοούμενο;;

Είμαι σίγουρος ότι αν έδινες την ευκαιρία στον φανατικότερο οπαδό της Θύρας 13 να γράψει το σημερινό πρωτοσέλιδο, ούτε για αστείο δεν θα σκεφτόταν κάτι αντίστοιχο…

Σήμερα ο αληθινός οπαδός του Παναθηναϊκού είναι πολύ περήφανος για την ομάδα του για να την συγκρίνει με το τελείωμα της ερωτικής πράξης…
http://redduckling.blogspot.com/2009/05/13.html
σημ.taxalia:
Εμείς να πούμε ότι συμφωνούμε και να συμπληρώσουμε, ότι το γελοίο πρωτοσέλιδο είχε παρασκήνιο: Ήταν το τελευταίο. Η εφημερίδα έκλεισε!!! Έβγαλε όλα τα απωθημένα της στο τελευταίο φύλλο !
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη