Ξάφνου ο κύριος Γαβράς θυμήθηκε την Ελλάδα (και το αντίστροφο). Αφορμή το περιβόητο “ιστορικό” του Παρθενώνα, ένα αριστούργημα τέχνης όπου ένας ψηφιακός ναός καταστρέφετο από απροσδιόριστες ψηφιακές φιγούρες με χρονικό προσδιορισμό κάποιων παρελθόντων χιλιετιών. Ο κύριος Γαβράς βέβαια είναι γνωστός για τη... σκηνοθετική αντιναζιστική του ευαισθησία αφού έχει ασχοληθεί και με άλλες φανταστικές φιγούρες με την πρωτότυπη θεματολογία του “κακού ναζί” που βέβαια έχει πεθάνει εδώ και μισό αιώνα. Η κλασσική αόριστη μορφή του Μπαμπούλα που ενδυναμώνει αντί να απειλεί τον σύγχρονο φασισμό και τη σκληρή εικονική πραγματικότητα που διαφέρει από την εικονική του κυρίου Γαβρά.
Η συνέχεια στο έγκυρο http://olympia.gr/2009/07/29/gavras/