Είναι να απορεί κανείς με τα ουρλιαχτά του κατεστημένου και ιδιαίτερα αυτό της πονηρής προοδευτικότητας και της «φωταδιστικής» αριστερό- λαγνείας για ένα βιντεάκι προπαγανδιστικό που χρυσοπληρώθηκε από το Μουσείο και το οποίο είχε προβληθεί παλιά, το 2003, σε έκθεση στη Νέα Υόρκη!!!
Ένα βίντεο του 2003, κατασκευασμένο για έκθεση της Νέας Υόρκης, με σπόνσορες δηλαδή διεθνείς χορηγούς (το διεθνές κατεστημένο) και χρυσοπληρωμένο από το ελληνικό πολιτιστικό κατεστημένο (δηλαδή με το χρήμα κυρίαρχο) ξεσηκώνει θύελλες επειδή κόπηκαν 12 δευτερόλεπτα!!!
Μια αγοροπωλησία ενός προπαγανδιστικού υλικού ξεσηκώνει τους θιασώτες της... «ελεύθερης» καλλιτεχνικής δημιουργίας και της «ιστορικής αλήθειας». Μόνο που ξέχασαν αυτοί οι γενίτσαροι της «ιστορικής αλήθειας» και της «καλλιτεχνικής ελευθερίας» ένα μικρό ζητηματάκι: Οι επιδοτούμενες «κατασκευές» και οι «αγοροπωλησίες» δεν συνιστούν ούτε «ιστορική αλήθεια», ούτε «ελεύθερη» καλλιτεχνική δημιουργία, αλλά υλικό προπαγάνδας, εμπόριο με χορηγούς τους «φονιάδες» της Ιστορίας και της Τέχνης.
Αυτά, βεβαίως, είναι ψιλά γράμματα για τους έμπορους και τις καλοαναθρεμμένες πνευματικές και πολιτικές ελίτ των διεθνών και εγχώριων οικονομικών «νταβάδων».
Αλλά είναι διπλά υποκριτές και δόλιοι έμποροι γιατί κλείνουν τα μάτια και στους δικούς τους εμπορικούς κανόνες. Γιατί όταν κάποιος πληρώνει αδρά το «εμπόρευμα» (το βίντεο στην προκειμένη περίπτωση) το «κυκλοφορεί» και το «καταναλώνει» όπως θέλει, δηλαδή και με περικοπές, για να το πουλήσει, χωρίς «χασούρα». Πολιτική «χασούρα» στην προκειμένη περίπτωση…
Οι διάφοροι γαβράδες, όμως, και οι ποικιλώνυμοι «φωταδιστές» δεν υπακούουν σε κανένα «νόμο», παρά μόνο σε αυτά που προστάζουν τα μεγάλα αφεντικά τους, διεθνή και ντόπια: Οι «νονοί» της πληρωμένης Τέχνης και του Πολιτισμού, υπάλληλοι των οποίων είναι και με τις «πλάτες» των οποίων φωνασκούν…
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Αγοράζονται και πουλιούνται πανάκριβα από τη μια και ωρύονται για «Τέχνη» και «αλήθεια» από την άλλη. Και οι «αριστερούληδες», ρετάλια τύπου Δαμανάκη, Γαβρά και ΣΙΑ ξεχνούν σκοπίμως και δολίως το αριστερό αλφάβητο: Οι αγοροπωλησίες με σπόνσορες και χορηγούς τους οικονομικούς καρχαρίες και τα Συγκροτήματα των ΜΜΕ δεν έχουν καμία, απολύτως ΚΑΜΙΑ, σχέση με την Τέχνη και την ιστορική αλήθεια. Πάντα προβάλλουν, διαφημίζουν και «κυκλοφορούν» την «αλήθεια» του οικονομικού κατεστημένου, τα «γούστα» του και τις «αξίες» του.
Ας έρθουμε τώρα στα πιο συγκεκριμένα.
Η πυξίδα
Χωρίς πολιτική πυξίδα δεν μπορείς να προσανατολιστείς σωστά. Ιδιαίτερα όταν ο θόρυβος της πονηρής προοδευτικότητας σηκώνει, μέσω των βιομηχανιών των ΜΜΕ, πελώρια κύματα αποπροσανατολισμού.
Αλάθευτο κριτήριο σε κάθε ζήτημα (η πυξίδα) είναι το ερώτημα: Ποιος το λέει; Πότε το λέει; Γιατί το λέει;
Ποιοι θορυβούν;
α). Ο κ. Γαβράς, πρώτος. Ο άνθρωπος του διεθνούς οικονομικού κατεστημένου (ιδιαίτερα του γαλλικού) και ο άνθρωπος του ελληνικού «καλλιτεχνικού» και «αριστερού» κατεστημένου: Ο άνθρωπος του Συγκροτήματος Λαμπράκη!!!
Αυτός, λοιπόν, ο «οικότροφος» του διεθνούς κατεστημένου και του Λαμπρακιστάν ωρύεται για «Τέχνη» και «ιστορική αλήθεια»!!!
β). Οι «φωταδιστές», όλων των χρωμάτων της Ίριδας, με αιχμή του δόρατος τα γνωστά «ρετάλια» της «αριστεράς». Οικότροφοι και αυτοί των κατεστημένων μονοπωλίων των ΜΜΕ και των διεθνών μηχανισμών της παγκοσμιοποίησης και πολυπολιτισμικότητας.
Γνωστός ο ρόλος τους και διεξοδικά καταγεγραμμένος σε όλα τα ΜΕΓΑΛΑ ζητήματα της εποχής μας: Οι νέοι γενίτσαροι της παγκόσμιας Τάξης Πραγμάτων. Ιδιαίτερα, αποτελούν τις «αιχμές» για την κατεδάφιση της Ιστορίας, του έθνους-κράτους, των πολιτισμικών παραδόσεων και αξιών. Ο βασικός τους «εχθρός» είναι ο συνεκτικός ιστός της Εκκλησίας και της Ορθόδοξης παράδοσης.
γ). Τα «προοδευτικά» ΜΜΕ και οι «προπαγανδιστές» του τηλεθεάματος. Δηλαδή η σύγχρονη, ισοπεδωτική δικτατορία της αγοράς και των πολυεθνικών!!!
Πότε θορυβούν;
Πάντα τα τελευταία χρόνια, από την εποχή του σημιτικού «εκσυγχρονισμού», εποχή που μπήκαν στο στόχαστρο από την πλανητική Νέα Τάξη οι εθνικές κατακτήσεις και αξίες, η ελληνική ιστορία και οι πολιτιστικές παραδόσεις του ελληνικού λαού.
Πάντα αυτά τα χρόνια με ποικίλα τεχνάσματα επιχειρείται η πολύπλευρη και πολυεδρική ισοπέδωση της ελληνικής κοινωνίας, η προώθηση των «ιδεών» και «αξιών» της χρηματιστηριακής πολυπολιτισμικότητας, η σταθερή και ανηλεής επίθεση εναντίον της Εκκλησίας και της Ορθοδοξίας.
Σήμερα (τα τελευταία δηλαδή χρόνια) ανακάλυψαν ξαφνικά όλοι αυτοί το «σκοταδισμό» της Εκκλησίας και τα «σκάνδαλα» των παπάδων…
Γιατί θορυβούν;
Το έχουμε αναλύσει διεξοδικότατα. Θέλουν να ισοπεδώσουν κάθε ιστό συλλογικής συνείδησης και ιστορικής συγκρότησης των κοινωνιών. Θέλουν να μεταβάλλουν τις κοινωνίες σε αγέλη, σε άμορφα αθροιστικά, διχαστικά σύνολα, χωρίς κοινωνικές αρθρώσεις, πνευματικούς ιστούς συνοχής και ιστορικό σκελετό.
Ωρύονται για ένα «έγκλημα» των παπάδων του 5ου αιώνα εναντίον της Ακρόπολης. Ένα έγκλημα που αποκόβεται από το ιστορικό πλαίσιο της εποχής, δραματοποιείται και στρέφεται ΣΥΝΟΛΙΚΑ εναντίον της Εκκλησίας: μιας ιστορικής και πνευματικής παράδοσης.
Με αυτόν τον τεμαχισμό της ιστορικής αλυσίδας και της κατακρεούργησης της ιστορικής διαλεκτικής (την θέτει αυτή την ιστορική διαλεκτική παραπάνω ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ), μπορείς να κάνεις το μαύρο άσπρο και να εξαφανίσεις τους πάντες και τα πάντα.
Αυτό που κάνουν οι νέοι ιστορικοί τύπου Λιάκου και Ρεπούση που απομονώνουν από το ιστορικό πλαίσιο τις «θηριωδίες» των αγωνιστών του 21 και τους κατατάσσουν στους «τρομοκράτες».
Ο τεμαχισμός του ιστορικού κυκλώματος δεν συνιστά ιστορική επιστήμη, αλλά παραμόρφωση και δολοφονία της ιστορικής αλήθειας.
Η Εκκλησία, αναμφίβολα βαρύνεται με πολλά εγκλήματα. Πρέπει, ωστόσο, αυτά να τοποθετηθούν εντός της ιστορικής διαλεκτικής, στην εποχή τους και προπαντός να μην ταυτίζεται η εξουσιαστική ιεραρχία της Εκκλησίας και οι ανταγωνισμοί αυτών των «ιεραρχιών» με το «σώμα» της Εκκλησίας, την Ορθόδοξη Πίστη και το γενικό ιστορικό και πνευματικό εθνικό ρόλο της Ορθοδοξίας.
12 δευτερόλεπτα από το επιδοτούμενο βίντεο του Γαβρά δεν συνιστούν ΚΑΜΙΑ αποκάλυψη της ιστορικής αλήθειας. Συνιστούν προπαγανδιστική «ατάκα» γενικής ισοπέδωσης, αντιεπιστημονική ιστορική θεώρηση. Μια «ατάκα» κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της Νεοταξικής επίθεσης εναντίον της Εκκλησίας. Γι’ αυτό ωρύεται ο «φωταδιστικός υπόκοσμος».
Γι’ αυτό σιωπά όταν καταστρέφονται από τους «βανδάλους» Εκκλησίες και μοναστήρια με θησαυρούς έργων τέχνης, με ιστορικές μνήμες και πολιτισμικές αξίες ανεκτίμητες. Μπροστά σε αυτήν την καταστροφή οι ύαινες της «καλλιτεχνικής δημιουργίας» όχι μόνο καταπίνουν την γλώσσα τους, αλλά και την ενθαρρύνουν.
Όταν καίνε την ελληνική σημαία (εθνικό σύμβολο) και μνημεία του πολιτισμού χειροκροτούν!!!
Για τα 12 δευτερόλεπτα της φτηνής και αγοραίας προπαγάνδας εναντίον της Εκκλησίας χαλάνε τον κόσμο!!!
Όπως επίσης για το δήθεν Κοράνιο. Και εκεί μας πρήξανε τα αυτιά…
Και έχουν την απαίτηση να τους παίρνει ο ελληνικός λαός στα σοβαρά.
Αιδώς Αχρείοι.
Θα συνεχίσουμε, αυτό το κείμενο, με την ουσία της «φωταδιστικής» τρομοκρατίας και τα αντιεπιστημονικά της τεχνάσματα…
Ένα βίντεο του 2003, κατασκευασμένο για έκθεση της Νέας Υόρκης, με σπόνσορες δηλαδή διεθνείς χορηγούς (το διεθνές κατεστημένο) και χρυσοπληρωμένο από το ελληνικό πολιτιστικό κατεστημένο (δηλαδή με το χρήμα κυρίαρχο) ξεσηκώνει θύελλες επειδή κόπηκαν 12 δευτερόλεπτα!!!
Μια αγοροπωλησία ενός προπαγανδιστικού υλικού ξεσηκώνει τους θιασώτες της... «ελεύθερης» καλλιτεχνικής δημιουργίας και της «ιστορικής αλήθειας». Μόνο που ξέχασαν αυτοί οι γενίτσαροι της «ιστορικής αλήθειας» και της «καλλιτεχνικής ελευθερίας» ένα μικρό ζητηματάκι: Οι επιδοτούμενες «κατασκευές» και οι «αγοροπωλησίες» δεν συνιστούν ούτε «ιστορική αλήθεια», ούτε «ελεύθερη» καλλιτεχνική δημιουργία, αλλά υλικό προπαγάνδας, εμπόριο με χορηγούς τους «φονιάδες» της Ιστορίας και της Τέχνης.
Αυτά, βεβαίως, είναι ψιλά γράμματα για τους έμπορους και τις καλοαναθρεμμένες πνευματικές και πολιτικές ελίτ των διεθνών και εγχώριων οικονομικών «νταβάδων».
Αλλά είναι διπλά υποκριτές και δόλιοι έμποροι γιατί κλείνουν τα μάτια και στους δικούς τους εμπορικούς κανόνες. Γιατί όταν κάποιος πληρώνει αδρά το «εμπόρευμα» (το βίντεο στην προκειμένη περίπτωση) το «κυκλοφορεί» και το «καταναλώνει» όπως θέλει, δηλαδή και με περικοπές, για να το πουλήσει, χωρίς «χασούρα». Πολιτική «χασούρα» στην προκειμένη περίπτωση…
Οι διάφοροι γαβράδες, όμως, και οι ποικιλώνυμοι «φωταδιστές» δεν υπακούουν σε κανένα «νόμο», παρά μόνο σε αυτά που προστάζουν τα μεγάλα αφεντικά τους, διεθνή και ντόπια: Οι «νονοί» της πληρωμένης Τέχνης και του Πολιτισμού, υπάλληλοι των οποίων είναι και με τις «πλάτες» των οποίων φωνασκούν…
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Αγοράζονται και πουλιούνται πανάκριβα από τη μια και ωρύονται για «Τέχνη» και «αλήθεια» από την άλλη. Και οι «αριστερούληδες», ρετάλια τύπου Δαμανάκη, Γαβρά και ΣΙΑ ξεχνούν σκοπίμως και δολίως το αριστερό αλφάβητο: Οι αγοροπωλησίες με σπόνσορες και χορηγούς τους οικονομικούς καρχαρίες και τα Συγκροτήματα των ΜΜΕ δεν έχουν καμία, απολύτως ΚΑΜΙΑ, σχέση με την Τέχνη και την ιστορική αλήθεια. Πάντα προβάλλουν, διαφημίζουν και «κυκλοφορούν» την «αλήθεια» του οικονομικού κατεστημένου, τα «γούστα» του και τις «αξίες» του.
Ας έρθουμε τώρα στα πιο συγκεκριμένα.
Η πυξίδα
Χωρίς πολιτική πυξίδα δεν μπορείς να προσανατολιστείς σωστά. Ιδιαίτερα όταν ο θόρυβος της πονηρής προοδευτικότητας σηκώνει, μέσω των βιομηχανιών των ΜΜΕ, πελώρια κύματα αποπροσανατολισμού.
Αλάθευτο κριτήριο σε κάθε ζήτημα (η πυξίδα) είναι το ερώτημα: Ποιος το λέει; Πότε το λέει; Γιατί το λέει;
Ποιοι θορυβούν;
α). Ο κ. Γαβράς, πρώτος. Ο άνθρωπος του διεθνούς οικονομικού κατεστημένου (ιδιαίτερα του γαλλικού) και ο άνθρωπος του ελληνικού «καλλιτεχνικού» και «αριστερού» κατεστημένου: Ο άνθρωπος του Συγκροτήματος Λαμπράκη!!!
Αυτός, λοιπόν, ο «οικότροφος» του διεθνούς κατεστημένου και του Λαμπρακιστάν ωρύεται για «Τέχνη» και «ιστορική αλήθεια»!!!
β). Οι «φωταδιστές», όλων των χρωμάτων της Ίριδας, με αιχμή του δόρατος τα γνωστά «ρετάλια» της «αριστεράς». Οικότροφοι και αυτοί των κατεστημένων μονοπωλίων των ΜΜΕ και των διεθνών μηχανισμών της παγκοσμιοποίησης και πολυπολιτισμικότητας.
Γνωστός ο ρόλος τους και διεξοδικά καταγεγραμμένος σε όλα τα ΜΕΓΑΛΑ ζητήματα της εποχής μας: Οι νέοι γενίτσαροι της παγκόσμιας Τάξης Πραγμάτων. Ιδιαίτερα, αποτελούν τις «αιχμές» για την κατεδάφιση της Ιστορίας, του έθνους-κράτους, των πολιτισμικών παραδόσεων και αξιών. Ο βασικός τους «εχθρός» είναι ο συνεκτικός ιστός της Εκκλησίας και της Ορθόδοξης παράδοσης.
γ). Τα «προοδευτικά» ΜΜΕ και οι «προπαγανδιστές» του τηλεθεάματος. Δηλαδή η σύγχρονη, ισοπεδωτική δικτατορία της αγοράς και των πολυεθνικών!!!
Πότε θορυβούν;
Πάντα τα τελευταία χρόνια, από την εποχή του σημιτικού «εκσυγχρονισμού», εποχή που μπήκαν στο στόχαστρο από την πλανητική Νέα Τάξη οι εθνικές κατακτήσεις και αξίες, η ελληνική ιστορία και οι πολιτιστικές παραδόσεις του ελληνικού λαού.
Πάντα αυτά τα χρόνια με ποικίλα τεχνάσματα επιχειρείται η πολύπλευρη και πολυεδρική ισοπέδωση της ελληνικής κοινωνίας, η προώθηση των «ιδεών» και «αξιών» της χρηματιστηριακής πολυπολιτισμικότητας, η σταθερή και ανηλεής επίθεση εναντίον της Εκκλησίας και της Ορθοδοξίας.
Σήμερα (τα τελευταία δηλαδή χρόνια) ανακάλυψαν ξαφνικά όλοι αυτοί το «σκοταδισμό» της Εκκλησίας και τα «σκάνδαλα» των παπάδων…
Γιατί θορυβούν;
Το έχουμε αναλύσει διεξοδικότατα. Θέλουν να ισοπεδώσουν κάθε ιστό συλλογικής συνείδησης και ιστορικής συγκρότησης των κοινωνιών. Θέλουν να μεταβάλλουν τις κοινωνίες σε αγέλη, σε άμορφα αθροιστικά, διχαστικά σύνολα, χωρίς κοινωνικές αρθρώσεις, πνευματικούς ιστούς συνοχής και ιστορικό σκελετό.
Ωρύονται για ένα «έγκλημα» των παπάδων του 5ου αιώνα εναντίον της Ακρόπολης. Ένα έγκλημα που αποκόβεται από το ιστορικό πλαίσιο της εποχής, δραματοποιείται και στρέφεται ΣΥΝΟΛΙΚΑ εναντίον της Εκκλησίας: μιας ιστορικής και πνευματικής παράδοσης.
Με αυτόν τον τεμαχισμό της ιστορικής αλυσίδας και της κατακρεούργησης της ιστορικής διαλεκτικής (την θέτει αυτή την ιστορική διαλεκτική παραπάνω ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ), μπορείς να κάνεις το μαύρο άσπρο και να εξαφανίσεις τους πάντες και τα πάντα.
Αυτό που κάνουν οι νέοι ιστορικοί τύπου Λιάκου και Ρεπούση που απομονώνουν από το ιστορικό πλαίσιο τις «θηριωδίες» των αγωνιστών του 21 και τους κατατάσσουν στους «τρομοκράτες».
Ο τεμαχισμός του ιστορικού κυκλώματος δεν συνιστά ιστορική επιστήμη, αλλά παραμόρφωση και δολοφονία της ιστορικής αλήθειας.
Η Εκκλησία, αναμφίβολα βαρύνεται με πολλά εγκλήματα. Πρέπει, ωστόσο, αυτά να τοποθετηθούν εντός της ιστορικής διαλεκτικής, στην εποχή τους και προπαντός να μην ταυτίζεται η εξουσιαστική ιεραρχία της Εκκλησίας και οι ανταγωνισμοί αυτών των «ιεραρχιών» με το «σώμα» της Εκκλησίας, την Ορθόδοξη Πίστη και το γενικό ιστορικό και πνευματικό εθνικό ρόλο της Ορθοδοξίας.
12 δευτερόλεπτα από το επιδοτούμενο βίντεο του Γαβρά δεν συνιστούν ΚΑΜΙΑ αποκάλυψη της ιστορικής αλήθειας. Συνιστούν προπαγανδιστική «ατάκα» γενικής ισοπέδωσης, αντιεπιστημονική ιστορική θεώρηση. Μια «ατάκα» κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της Νεοταξικής επίθεσης εναντίον της Εκκλησίας. Γι’ αυτό ωρύεται ο «φωταδιστικός υπόκοσμος».
Γι’ αυτό σιωπά όταν καταστρέφονται από τους «βανδάλους» Εκκλησίες και μοναστήρια με θησαυρούς έργων τέχνης, με ιστορικές μνήμες και πολιτισμικές αξίες ανεκτίμητες. Μπροστά σε αυτήν την καταστροφή οι ύαινες της «καλλιτεχνικής δημιουργίας» όχι μόνο καταπίνουν την γλώσσα τους, αλλά και την ενθαρρύνουν.
Όταν καίνε την ελληνική σημαία (εθνικό σύμβολο) και μνημεία του πολιτισμού χειροκροτούν!!!
Για τα 12 δευτερόλεπτα της φτηνής και αγοραίας προπαγάνδας εναντίον της Εκκλησίας χαλάνε τον κόσμο!!!
Όπως επίσης για το δήθεν Κοράνιο. Και εκεί μας πρήξανε τα αυτιά…
Και έχουν την απαίτηση να τους παίρνει ο ελληνικός λαός στα σοβαρά.
Αιδώς Αχρείοι.
Θα συνεχίσουμε, αυτό το κείμενο, με την ουσία της «φωταδιστικής» τρομοκρατίας και τα αντιεπιστημονικά της τεχνάσματα…