Συνεχιζόμενη κρίση και αβέβαιο μέλλον καταδεικνύουν στοιχεία της Media Services αναφορικά με τα έσοδα των ελληνικών ΜΜΕ. Τον Ιούνιο τα διαφημιστικά έσοδα υπέστησαν νέα συρρίκνωση κατά 27,3%. έναντι πτώσης 23,89% τον Μάιο, 20,9% τον Απρίλιο, 12,82% τον Μάρτιο και 16% τον Φεβρουάριο. Η τηλεόραση χάνει το 29,06% των δυνάμεών της, τα περιοδικά το 26,3%, οι εφημερίδες το 30,6% και το ραδιόφωνο το 17,31%. Το πρώτο εξάμηνο του 2009 η μείωση αγγίζει το... 20% ποσοστό πρωτοφανές στα είκοσι περίπου χρόνια που δραστηριοποιείται και δημοσιοποιεί στοιχεία η Media Services
Το α’ εξάμηνο του 2009 οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχασαν το 25,2% των διαφημιστικών τους εσόδων σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (353,7 εκατ. ευρώ έναντι 473,3 εκατ. ευρώ πέρυσι).
Τα περιοδικά επίσης πέφτουν κατά 20 % , οι εφημερίδες κατά 11,4% και το ραδιόφωνο κατά 15,9%.
Τα μερίδια των Μέσων στην « διαφημιστική πίτα» του 6μηνου είναι:
Τηλεόραση: 32,11%, Περιοδικά: 40,3%, Εφημερίδες: 19,14% και Ραδιόφωνο: 8,42%.
Το α’ εξάμηνο του 2009 οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχασαν το 25,2% των διαφημιστικών τους εσόδων σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (353,7 εκατ. ευρώ έναντι 473,3 εκατ. ευρώ πέρυσι).
Τα περιοδικά επίσης πέφτουν κατά 20 % , οι εφημερίδες κατά 11,4% και το ραδιόφωνο κατά 15,9%.
Τα μερίδια των Μέσων στην « διαφημιστική πίτα» του 6μηνου είναι:
Τηλεόραση: 32,11%, Περιοδικά: 40,3%, Εφημερίδες: 19,14% και Ραδιόφωνο: 8,42%.