7 Ιουλ 2009

Κατήφορου συνέχεια για τα διαφημιστικά έσοδα των ΜΜΕ

Συνεχιζόμενη κρίση και αβέβαιο μέλλον καταδεικνύουν στοιχεία της Media Services αναφορικά με τα έσοδα των ελληνικών ΜΜΕ. Τον Ιούνιο τα διαφημιστικά έσοδα υπέστησαν νέα συρρίκνωση κατά 27,3%. έναντι πτώσης 23,89% τον Μάιο, 20,9% τον Απρίλιο, 12,82% τον Μάρτιο και 16% τον Φεβρουάριο. Η τηλεόραση χάνει το 29,06% των δυνάμεών της, τα περιοδικά το 26,3%, οι εφημερίδες το 30,6% και το ραδιόφωνο το 17,31%. Το πρώτο εξάμηνο του 2009 η μείωση αγγίζει το... 20% ποσοστό πρωτοφανές στα είκοσι περίπου χρόνια που δραστηριοποιείται και δημοσιοποιεί στοιχεία η Media Services
Το α’ εξάμηνο του 2009 οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχασαν το 25,2% των διαφημιστικών τους εσόδων σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (353,7 εκατ. ευρώ έναντι 473,3 εκατ. ευρώ πέρυσι).
Τα περιοδικά επίσης πέφτουν κατά 20 % , οι εφημερίδες κατά 11,4% και το ραδιόφωνο κατά 15,9%.
Τα μερίδια των Μέσων στην « διαφημιστική πίτα» του 6μηνου είναι:
Τηλεόραση: 32,11%, Περιοδικά: 40,3%, Εφημερίδες: 19,14% και Ραδιόφωνο: 8,42%.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη