Ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Δημοσίων Έργων, Γιάννης Μαγκριώτης, σχετικά με την επίσκεψη του πρωθυπουργού στον Νομό Πέλλας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
(η δήλωση έγινε στις 11/04/2009)
Όσο μεγαλώνει η δυσφορία των πολιτών από τα αποτελέσματα της κυβερνητικής πολιτικής, τόσο μεγαλώνουν και οι επικοινωνιακές ανάγκες του κ. πρωθυπουργού.
Πριν δύο εβδομάδες ο κ. πρωθυπουργός ...φωτογραφήθηκε στη γέφυρα του Αχελώου στην Αιτωλοακαρνανία, ακόμη ένα δημόσιο έργο που δημοπρατήθηκε το 2003 επί ΠΑΣΟΚ και έπρεπε να είχε τελειώσει το αργότερο το 2006, και μίλησε στις κάμερες για την «Ιόνια Οδό». Δηλαδή, για άλλο έργο, του οποίου η κατασκευή ακόμα δεν έχει ξεκινήσει, με ευθύνες της κυβέρνησης κυρίως, παρ' ότι ο παραχωρησιούχος εισπράττει από τον Απρίλιο του 2008 ακριβά διόδια από τον ΠΑΘΕ.
Σήμερα, επισκέφθηκε, αντί του κ. Παυλόπουλου, όπως φαίνεται από την πρόσκληση του Γ.Γ. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, τον Νομό Πέλλας. Τον επισκέφθηκε όμως ως αρχηγός κόμματος, αφού η ενημέρωση των παραγόντων του νομού έγινε τηλεφωνικά από τη Ρηγίλλης, μόλις χθες.
Επισκέφθηκε την παράκαμψη της Έδεσσας και το ανεγειρόμενο μουσείο στην Πελλαία Χώρα, για να προβάλει με την παρουσία του στο πανελλήνιο τα έργα της κυβέρνησής του.
Εάν όμως δεν τον ενημέρωσαν οι υπουργοί του, θα ήθελα να τον πληροφορήσω ότι:
1. Η παράκαμψη της Έδεσσας είναι 9 χιλ. Τα 4 χιλ. είχαν κατασκευαστεί πριν το 2004. Τα 5 χιλ. δημοπρατήθηκαν το 2003 και τώρα ολοκληρώθηκαν.
2. Το νέο Μουσείο δημοπρατήθηκε το 2003 και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.
3. Η Πέλλα όμως, όπως και οι περισσότεροι νομοί της χώρας, δεν έχουν δει ούτε ένα έργο να έχει δημοπρατηθεί μετά τον Μάρτιο του 2004 και να έχει ολοκληρωθεί.
4. Η απομόνωση της Πέλλας, μετά την κατασκευή της Εγνατίας στην Κεντρική Μακεδονία, έχει ενταθεί, γιατί δεν έχει καμία σύνδεση μαζί της.
5. Το τμήμα Βέροια - Έδεσσα, που θα την συνδέσει με την Εγνατία, από το 2003 κατασκευάζεται μόνο το 1/5 του και το υπόλοιπο ούτε καν έχει μελετηθεί.
6. Ο Οδικός Άξονας Θεσσαλονίκη - Γιαννιτσά - Έδεσσα - Φλώρινα, δεν έχει μελετηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του. Κατασκευάζεται από το 2003 ένα μικρό μόνο τμήμα (Χαλκηδόνα - Παραλίμνη).
7. Ο κ. Καραμανλής είπε πως «όλα μελετώνται». Η κυβέρνηση όμως δεν έχει δεσμεύσει μέχρι το τέλος του 2015 πόρους για τη δημοπράτησή τους, μέχρι το τέλος του ΕΣΠΑ.
8. Το φράγμα της Καλής, ένα έργο πνοής, με πολλαπλές ευεργετικές επιπτώσεις για το Νομό Πέλλας, ούτε και αναφέρθηκε.
Οι πολίτες της Πέλλας κατάλαβαν πως και αυτοί χρησιμοποιήθηκαν για την τηλεοπτική παραγωγή του κ. Καραμανλή.
Τα έργα είναι ανύπαρκτα, η απομόνωση της Πέλλας μεγαλώνει, η οικονομική και κοινωνική συρρίκνωση επιταχύνεται.
Να έβλεπε τουλάχιστον τους παραγωγούς ροδάκινων, που φέτος υπάρχει απόλυτο σκοτάδι για την παραγωγή τους.
(η δήλωση έγινε στις 11/04/2009)
Όσο μεγαλώνει η δυσφορία των πολιτών από τα αποτελέσματα της κυβερνητικής πολιτικής, τόσο μεγαλώνουν και οι επικοινωνιακές ανάγκες του κ. πρωθυπουργού.
Πριν δύο εβδομάδες ο κ. πρωθυπουργός ...φωτογραφήθηκε στη γέφυρα του Αχελώου στην Αιτωλοακαρνανία, ακόμη ένα δημόσιο έργο που δημοπρατήθηκε το 2003 επί ΠΑΣΟΚ και έπρεπε να είχε τελειώσει το αργότερο το 2006, και μίλησε στις κάμερες για την «Ιόνια Οδό». Δηλαδή, για άλλο έργο, του οποίου η κατασκευή ακόμα δεν έχει ξεκινήσει, με ευθύνες της κυβέρνησης κυρίως, παρ' ότι ο παραχωρησιούχος εισπράττει από τον Απρίλιο του 2008 ακριβά διόδια από τον ΠΑΘΕ.
Σήμερα, επισκέφθηκε, αντί του κ. Παυλόπουλου, όπως φαίνεται από την πρόσκληση του Γ.Γ. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, τον Νομό Πέλλας. Τον επισκέφθηκε όμως ως αρχηγός κόμματος, αφού η ενημέρωση των παραγόντων του νομού έγινε τηλεφωνικά από τη Ρηγίλλης, μόλις χθες.
Επισκέφθηκε την παράκαμψη της Έδεσσας και το ανεγειρόμενο μουσείο στην Πελλαία Χώρα, για να προβάλει με την παρουσία του στο πανελλήνιο τα έργα της κυβέρνησής του.
Εάν όμως δεν τον ενημέρωσαν οι υπουργοί του, θα ήθελα να τον πληροφορήσω ότι:
1. Η παράκαμψη της Έδεσσας είναι 9 χιλ. Τα 4 χιλ. είχαν κατασκευαστεί πριν το 2004. Τα 5 χιλ. δημοπρατήθηκαν το 2003 και τώρα ολοκληρώθηκαν.
2. Το νέο Μουσείο δημοπρατήθηκε το 2003 και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί.
3. Η Πέλλα όμως, όπως και οι περισσότεροι νομοί της χώρας, δεν έχουν δει ούτε ένα έργο να έχει δημοπρατηθεί μετά τον Μάρτιο του 2004 και να έχει ολοκληρωθεί.
4. Η απομόνωση της Πέλλας, μετά την κατασκευή της Εγνατίας στην Κεντρική Μακεδονία, έχει ενταθεί, γιατί δεν έχει καμία σύνδεση μαζί της.
5. Το τμήμα Βέροια - Έδεσσα, που θα την συνδέσει με την Εγνατία, από το 2003 κατασκευάζεται μόνο το 1/5 του και το υπόλοιπο ούτε καν έχει μελετηθεί.
6. Ο Οδικός Άξονας Θεσσαλονίκη - Γιαννιτσά - Έδεσσα - Φλώρινα, δεν έχει μελετηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του. Κατασκευάζεται από το 2003 ένα μικρό μόνο τμήμα (Χαλκηδόνα - Παραλίμνη).
7. Ο κ. Καραμανλής είπε πως «όλα μελετώνται». Η κυβέρνηση όμως δεν έχει δεσμεύσει μέχρι το τέλος του 2015 πόρους για τη δημοπράτησή τους, μέχρι το τέλος του ΕΣΠΑ.
8. Το φράγμα της Καλής, ένα έργο πνοής, με πολλαπλές ευεργετικές επιπτώσεις για το Νομό Πέλλας, ούτε και αναφέρθηκε.
Οι πολίτες της Πέλλας κατάλαβαν πως και αυτοί χρησιμοποιήθηκαν για την τηλεοπτική παραγωγή του κ. Καραμανλή.
Τα έργα είναι ανύπαρκτα, η απομόνωση της Πέλλας μεγαλώνει, η οικονομική και κοινωνική συρρίκνωση επιταχύνεται.
Να έβλεπε τουλάχιστον τους παραγωγούς ροδάκινων, που φέτος υπάρχει απόλυτο σκοτάδι για την παραγωγή τους.