7 Αυγ 2009

Αφορά κι εμένα (χαμός στην Πιερία)

Με αφορμή το Βροχή οι μηνύσεις σε εφημερίδες της Πιερίας, από το Δήμο Κατερίνης λάβαμε το παρακάτω e-mail, (αποστολέας info@sportools.de, το δημοσιεύουμε επειδή αναφέρεται σε ονόματα κι επωνύμως).

Αφορά και εμένα (Σταυριανίδης Κώστας, μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας)

Θεωρώ ότι έχω μηνυθεί και εγώ από τον κ. Σατραζέμη!

Αν δεν αποσυρθεί η μήνυση μέχρι την Δευτέρα, δίνουμε στο θέμα Πανελλαδική δημοσιότητα.

Δανείζομαι τον τίτλο του κειμένου που δημοσιεύτηκε με την υπογραφή του.... φίλου Γ. Τσιαλού και επαναλαμβάνω κι εγώ, ότι η υπόθεση της καταμήνυσης του Ηλία Τσολακίδη, του ανθρώπου που άοκνα πρωτοστάτησε στην δημιουργία αυτής της εθελοντικής ομάδας πολιτών του Ν. Πιερίας, με τις τόσες μέχρι στιγμής δράσεις, αφορά και εμένα. Θεωρώ ότι έχω μηνυθεί και εγώ από τον κ. Σατραζέμη.

Απευθυνόμενος λοιπόν στον μηνυτή αλλά και σε όσους μου κάνουν την τιμή να διαβάσουν το παρόν κείμενο λέω:

· Πολιτικοί οι οποίοι συνδράμουν τους πολίτες, όταν αυτοί έρχονται να συμπληρώσουν ανεπάρκειες και ολιγωρίες του συστήματος, αλλά τους καταμηνύουν όταν έχουν άποψη και θάρρος να την δημοσιεύσουν, είναι κατά την άποψή μου διαμετρικά αντίθετοι με δημοκρατικές πρακτικές και πολύ πολύ κοντά σε φασιστικές αντιλήψεις.
· Έστω και αν θεωρηθεί η κριτική που του ασκήθηκε υπερβολική ή άδικη τοποθετείται σ’ αυτήν (ο δημοκράτης πολιτικός), ομιλεί μ’ άλλα λόγια για την ταμπακιέρα, αφού εκθέτει στον εαυτό του στα κοινά, διότι δεν του ασκήθηκε κριτική για προσωπικά του θέματα και δεν προσφεύγει με φιλόδικη λαγνεία σε μηνύσεις. Οι πολίτες μπορούν να κρίνουν. Μόνο να κερδίσει έχει ο πολιτικός από τον διάλογο.
· Πολιτικοί οι οποίοι δεν ανέχονται κριτική καλύτερα να πάνε στο σπίτι τους θα προστατεύσουν έτσι και τους εαυτούς τους και την κοινωνία από την παρουσία τους.
· Αν η μήνυσή σου με φοβίσει κ. Σατραζέμη τότε θα πρέπει να μαζευτώ στο καβούκι μου, να σου ζητήσω συγνώμη και να αφήσω τα κοινά σε σένα και τους ομοίους σου. Αυτό θέλεις; Ούτε να το σκέφτεσαι.
· Σου προτείνω να αποσύρεις άμεσα την μήνυση γιατί άνοιξες τους ασκούς του Αιόλου και θα μας βρεις όλους μπροστά σου.
· Προτείνω επίσης, εφόσον δεν αποσυρθεί η μήνυση άμεσα, δηλαδή μέχρι την Δευτέρα, να δώσουμε στο θέμα Πανελλαδική δημοσιότητα.
· Προτείνω επίσης, οποιαδήποτε άποψη δημοσιευθεί πάνω στο θέμα αυτό να φέρει τον τίτλο αφορά και εμένα.


Ευχαριστώ που κάνατε τον κόπο να με διαβάσετε .

Επειδή δεν πτοούμαι, 19 Αυγούστου κάνω πάλι βάρδια στη Έλαφο ώρα 15:00 με 20:00.

Σταυριανίδης Κωνσταντίνος

Και εγώ αισθάνομαι υπερήφανο μέλος αυτής της πολύχρωμης εθελοντικής ομάδας και υπερηφάνεια μου εκεί ακριβώς εδράζεται. Στην πολυχρωμία της.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Αγαπητέ Ηλία Τσολακίδη
Θεώρησα χρέος μου ως σκεπτόμενου πολίτη να εκφράσω δημόσια τις σκέψεις μου σχετικά με τις μηνύσεις εναντίον σου και εναντίον των εφημερίδων που δημοσίευσαν τις απόψεις σου.
Σου επισυνάπτω το σχετικό κείμενο που απέστειλα στις εφημερίδες.
Χρήστος Πρασκίδης


Να αποσυρθούν οι μηνύσεις (Χρήστος Δ. Πρασκίδης)


Αξιότιμε κ. διευθυντά

Με έκπληξη παρακολουθώ τη βροχή μηνύσεων εναντίον εφημερίδων και πολίτη για εξύβριση.

Λυπάμαι, γιατί ακόμα ένα πολιτικό πρόσωπο εμφανίζεται πολιτικά αδαές.

Δεν είναι δυνατόν να μηνύεται ένας πολίτη γιατί έκανε κριτική. Η κριτική απευθύνεται στο θεσμό (δήμαρχο αντιδήμαρχο κλπ) και δεν προσωποποιείται. Αν ήταν έτσι όπως το αντιλαμβάνεται ο αντιδήμαρχος, τα δικαστήρια δεν θα έπρεπε να προλαβαίνουν να εκδικάζουν υποθέσεις συκοφαντικής δυσφήμισης και εξύβρισης.

Το σημαντικότερο (και ανησυχητικό) όμως είναι η διάθεση εκ μέρους της δημοτικής αρχής για ποινικοποίηση της κριτικής και φίμωση των ΜΜΕ μέσω των εγκλήσεων, των μηνύσεων και του φόβου που προκαλεί η αβεβαιότητα για την έκβαση της οποιασδήποτε δικαστικής διαδικασίας.

Τέτοιου είδους πρακτικές δεν ταιριάζουν στις δημοκρατίες. Αν κάποιος θίγεται ή διαφωνεί, μπορεί να εκφράσει ελεύθερα τη δική του αλήθεια και ο κάθε πολίτης θα κρίνει ανάλογα. Άλλωστε τα ΜΜΕ της Κατερίνης, έχουν αποδείξει, ότι δεν τσιγκουνεύονται το χώρο τους και δεν απορρίπτουν δημοσιεύματα, από όπου κι αν προέρχονται και καλά κάνουν, γιατί έτσι πρέπει να λειτουργούν ώστε να υπηρετούν την τοπική ενημέρωση.

Οι σιωπηλοί, φιμωμένοι, αδρανείς και μη ενοχλητικοί πολίτες και ΜΜΕ , που όπως φαίνεται επιζητά με την πρακτική του ο αντιδήμαρχος Κατερίνης, μπορεί να βολεύουν τις εκάστοτε αρχές και εξουσίες, μα για το καλό της προόδου και της δημοκρατίας, ελπίζω να μην υπάρξουν ποτέ πια.

Οι άνθρωποι που υπηρετούν τη δημοκρατία και τους θεσμούς της, θα έπρεπε να επιζητούν την κριτική και να τη θεωρούν αφορμή για να γίνονται καλύτεροι, αλλά και για να αποσαφηνίζουν στους πολίτες πιθανές παρεξηγημένες ενέργειές τους. Αντ’ αυτού και ενώ θα περίμενε κανείς να πληροφορηθεί από τη δημοτική αρχή τη δική της άποψη, βρεθήκαμε να διαβάζουμε για μηνύσεις που όχι μόνο δεν προσφέρουν τίποτε χρήσιμο στον τόπο, αλλά μας οδηγούν σε άλλα μονοπάτια από όπου ο Ελληνικός λαός πάλεψε για να ξεφύγει και παλεύει ακόμα για να ξεχάσει και να προχωρήσει μπροστά όπως του αξίζει και του πρέπει.

Νομίζω πως η δημοτική αρχή πρέπει να το ξανασκεφτεί και να αποσύρει τις μηνύσεις που εκθέτουν την ίδια και τον δήμο Κατερίνης.

Θα ήθελα να τελειώσω δηλώνοντας τη συμπαράστασή μου αλλά και την προτροπή να μην οπισθοχωρήσετε από την πρακτική σας για έλεγχο, κριτική, διαφάνεια και ακηδεμόνευτη ενημέρωση. Πιστεύω πως σύντομα θα αποδειχθεί το άδικο και άτοπο των μηνύσεων

Φιλικά
Χρήστος Δ. Πρασκίδης
Αιγινίο
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη