17 Αυγ 2009

Μια διαφορετική έκθεση ζωγραφικής με παλιές μηχανές…


Μια διαφορετική έκθεση ζωγραφικής με παλιές μηχανές…
Ρεπορτάζ: Γιάννης Η. Κάκανος
http://www.yanniskakanos.gr/
Η διαφορετικότητα ήταν η αιτία που μας έκανε να σταματήσουμε και να θαυμάσουμε προχθές, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Ρεθύμνου, το “Σπίτι του Πολιτισμού”, όπως ονομάζεται και που αυτή την περίοδο φιλοξενεί μια έκθεση ζωγραφικής με παλιές και όχι μόνο, μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα, μοντέλα από τις αρχές του 20ου αιώνα!
Ζωγράφος είναι ο... κ. Κωνσταντίνος Κωστούλας, ο οποίος, μεταξύ άλλων, μας πληροφόρησε αναλυτικά τα στοιχεία για τα περισσότερα αναρτημένα μοντέλα δίτροχων μοτοσικλετών παλιών και νέων, αλλά και αυτοκινήτων, αρχίζοντας ως εξής: “ Είμαι από την Αθήνα, αλλά η μητέρα μου κατάγεται από τα Ακούμια Ρεθύμνου. Στα τριάντα χρόνια που ζωγραφίζω, έχω παρουσιάσει δεκάδες εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα τελευταία οκτώ χρόνια, ασχολούμαι ζωγραφίζοντας ως επί το πλείστον αντίκες, συλλεκτικά κομμάτια παλιών μοτοσικλετών, όπως βλέπεται στους πίνακες που είναι αναρτημένοι σε αυτόν εδώ τον φιλόξενο χώρο που μου παραχώρησε ο Δήμος Ρεθύμνου μέχρι και την 23η Αυγούστου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το Δήμο όπως είμαι επίσης και από την ανταπόκριση των ντόπιων, αλλά και των επισκεπτών της πόλης. Τους αρέσουν αυτά τα εκθέματα, γεγονός που με κάνει να αισιοδοξώ ότι ο κόπος μου δεν θα πάει χαμένος. Το συγκεκριμένο είδος ζωγραφικής είναι πολύ δύσκολο και θέλει υπομονή και προσοχή. Τα εκθέματα είναι πολλά και ενδιαφέροντα για όλους και λέω, όλους, γιατί θαυμάζονται απ’ όλες τις ηλικίες, από παιδάκια μέχρι παππούληδες που θυμούνται τις δικές τους όμορφες εποχές...”
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη