29 Αυγ 2009

Αρκετά δεν πλήρωσε το κράτος για τις Π.Α.Ε. ;

Αρκετα δεν πληρωνει ο αμοιρος Ελληνας φορολογουμενος; Θα πρεπει να πληρωνει και τα χρεη που δημιουργησαν καποιοι κυριοι σε αθλητικες ΑΝΩΝΥΝΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ μεσα από το αρθρο 44; Εγω δηλαδη σαν ιδιωτης που ειμαι, αν χρωσταω στο δημοσιο, θα καλυψει τα χρεη μου το κρατος μεχρι να... ορθοποδησω, η θα ερθουν να με μαντρωσουν κ στη χειροτερη να μου παρουν ο,τι εχω κ δεν εχω? Απαιτω λοιπον, στα πλαισια της ισονομιας, να εφαρμοστει ο νομος και για την κάθε ΠΑΕ. Δεν θα πληρωνω εγω τα σπασμενα επειδη 22 μαγκες κλωτσανε ενα φουσκωμενο δερμα και κονομανε τα τρελα τους, ουτε θα πληρωνω την κακοδιοικηση καποιων παραγοντων. Αν δεν μπορουν, να το κλεισουν το μαγαζι. Οσο για καποιους πολιτικους... ας μην ξεχνανε πως δεν ειμαστε ολοι προβατα για να ψηφιζουμε με βαση την ομαδα που υποστηριζουμε.
Άποψη αναγνώστη (Γ.Χ.)
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη