Είμαι μόνιμος στρατιωτικός και χρειάστηκα κάποια χρήματα για επείγουσες επισκευές στην κατοικία μου. Εδώ και χρόνια μας έρχονται χαρτιά στις μονάδες μας από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο για προεγκεκριμένα δάνεια ειδικά για τους στρατιωτικούς. Υπέβαλα λοιπόν αίτηση για ένα τέτοιο δάνειο ύψους 12.000 ευρώ σε τοπικό υποκατάστημα του Κιλκίς στις... 27 Ιουλίου.
Η κατά τ’αλλα ευγενέστατη υπάλληλος μου είπε πως θα πάρει 10-15 μέρες η εκταμίευση και αυτό λόγω Καλοκαιριού και αδειών. Ο καιρός περνούσε και καμία απάντηση δεν είχα, είτε θετική είτε αρνητική. Απευθύνθηκα 2-3 φορές στην τράπεζα και μου είπαν πως ήμουν άτυχος καθώς έπεσα σε περίοδο αδειών και έτσι το αίτημα μου ήταν ακόμα σε επεξεργασία. Μετά το πέρασμα 20 και πλέον ημερών απευθύνθηκα για τελευταία φορά στο υποκατάστημα. Τους είπα μάλιστα πως θέλω να αποσύρω το αίτημα μου και μου είπαν πως την επόμενη εβδομάδα θα τελειώσει το ζήτημα μου.
Παρόλα αυτά εγώ καταλάβαινα πως κάπου κολλούσε αναίτια το θέμα μου και έτσι απευθύνθηκα στο ειδικό τμήμα παραπόνων. Την επόμενη κιόλας μέρα έλαβα μήνυμα που μου έλεγε να απευθυνθώ στο κατάστημα τους στην πόλη μου, αλλά για την ουσία του παραπόνου μου που ήταν η καθυστέρηση, δεν μου απαντούσε το μήνυμα. Στο κατάστημα μου είπαν πως το αίτημα μου είχε απορριφθεί.
Όταν ζήτησα να μάθω το λόγο, το μόνο που μπορούσε να μου πει ο διευθυντής ήταν πως είναι στη διακριτική ευχέρεια της τράπεζας να επιλέγει τους πελάτες της. Φυσικά επί της ουσίας δεν με ενόχλησε η μη έγκριση καθώς πήγα σε άλλη τράπεζα και αμέσως έλαβα το δάνειο που ήθελα και μάλιστα με καλύτερους όρους. Το θέμα όμως είναι πως σε όποιον και αν το είπα, όλοι κατάλαβαν πως το παράπονο μου ήταν αυτό που τους έκανε να θέλουν να με «τιμωρήσουν». Για να προλάβω κάποιους θα ήθελα να πω πως και τα εισοδήματα μου δεν δικαιολογούν την απόρριψη της αίτησης μου, δεν είμαι στον Τειρεσία και η ακίνητη μου περιουσία είναι αρκετά μεγάλη, γεγονός που διευκολύνει τις Τράπεζες για την έγκριση .
Φυσικά έχω σκοπό να κλείσω τους λογαριασμούς ταμιευτηρίου που διατηρώ στο Τ.Τ. και να ακυρώσω την πιστωτική κάρτα τους. Επίσης συμβουλεύω και όλους τους συναδέλφους να ψάχνουν καλά αυτά τα προεγκεκριμένα δάνεια-«προσφορά» και ίσως με μια μικρή έρευνα να βρούνε καλύτερα δανειακά προϊόντα από άλλες τράπεζες. Μ’αρέσει που κατ’άλλα το Τ.Τ. προσπαθεί να παρουσιάσει ένα πιο «προσιτό» προφίλ στον κόσμο και προσπαθεί να κερδίσει τον ανταγωνισμό με διαφημίσεις και χορηγίες. Κύριε Φιλιππίδη η καλύτερη διαφήμιση πρέπει να είναι οι πελάτες σας!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ΚΙΛΚΙΣ
Φυσικά έχω σκοπό να κλείσω τους λογαριασμούς ταμιευτηρίου που διατηρώ στο Τ.Τ. και να ακυρώσω την πιστωτική κάρτα τους. Επίσης συμβουλεύω και όλους τους συναδέλφους να ψάχνουν καλά αυτά τα προεγκεκριμένα δάνεια-«προσφορά» και ίσως με μια μικρή έρευνα να βρούνε καλύτερα δανειακά προϊόντα από άλλες τράπεζες. Μ’αρέσει που κατ’άλλα το Τ.Τ. προσπαθεί να παρουσιάσει ένα πιο «προσιτό» προφίλ στον κόσμο και προσπαθεί να κερδίσει τον ανταγωνισμό με διαφημίσεις και χορηγίες. Κύριε Φιλιππίδη η καλύτερη διαφήμιση πρέπει να είναι οι πελάτες σας!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ΚΙΛΚΙΣ