22 Οκτ 2009

Τι είναι "ρήξη" μπαμπά;

-Ρήξη, παιδί μου, είναι να κάνεις για μία και μοναδική φορά στα χρονικά της ελληνικής ιστορίας, πράξη τις εξαγγελίες σου για αξιοκρατία. Να μη φοβηθείς το πολιτικό κόστος και τους "ταλιμπάν", που θα δημιουργήσεις εναντίον σου, επειδή θα τους στερήσεις το όνειρο, για μιά μόνιμη δουλίτσα, για την οποία δεν διαγωνίστηκαν ισότιμα με άλλους.
-Ρήξη, παιδί μου, είναι να μη διαιωνίζεις την αθλιότητα. Αλλά θέλει guts, για να το κάνεις. Και αγάπη για τον τόπο. Να τον απαλλάξεις από τη σαπίλα και όχι να...
.
υποχωρήσεις, σκεφτόμενος: "εγώ θα σώσω την Ελλάδα; Γιατί να κάνω εχθρούς; Μήπως από την ΄τσέπη μου θα τους πληρώνω;".
Έτσι σκέφτονται παιδί μου όλοι, για αυτό και η Ελλάδα είναι "μπουρδέλο", γι αυτό στέλνουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό, ψωνίζουν από το εξωτερικό, κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, πηγαίνουν σε γιατρό στο εξωτερικό, και την Ελλάδα, θέλουν να την κυβερνούν, μόνο για να ικανοποιούν τη ματαιοδοξία τους. Την Ελλάδα, που δεν αγαπούν, δεν αγάπησαν ποτέ και δε θα τη διορθώσουν ποτέ.
Γιατί, για να διορθωθεί η Ελλάδα, χρειάζονται ρήξεις. Και για να κάνεις ρήξεις, πρέπει να πονάς αυτό τον τόπο.
Και φτου κι απ' την αρχή....
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη