16 Οκτ 2009

ο πολίτης ρωτά την ΕΥΑΘ

Επιστολή που λάβαμε κι έστειλε αναγνώστης στην Ε.Υ.Α.Θ. (Υδρευση Θεσσαλονίκης) και αναφέρεται στο θέμα της "εγγύησης" και των χρεών, που άφησαν παλιοί χρήστες υδρομέτρου.
ΠΡΟΣ. ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ
ΕΓΝΑΤΙΑ 127, 546 35 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΗΛ. 2310 966 600, ΦΑΞ 2310
212 439 e-mail info@eyath.gr
ΘΕΜΑ Λογαριασμός ΕΥΑΘ
ΚΟΙ/ΣΗ Προς κάθε αρμόδιο

Κύριοι,
Πριν από λίγες μέρες ήρθα στα γραφεία σας για την τακτοποίηση λογαριασμού ενός ..

διαμερίσματος το οποίο μου το έκανε δωρεά ο πατέρας μου εδώ και μερικούς μήνες.
Μένω μόνιμα στο εξωτερικό. Το διαμέρισμα είναι κλειστό εδώ και χρόνια. Δεν μπορούσα να βρω σε ποιο όνομα ηταν ο λογαριασμός- μιας και ο πατέρας μου έχει πεθάνει. Τελικά το ανακάλυψα.

ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΓΕΩ..... ΔΗΜ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Γ. ΚΩ..... 8 ΟΡ 2 Δ/9.
ΧΡΗΣΤΗΣ ΠΑΛ... ΜΑΡΙΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΟΤΟΥ 31-04-250-00-00
Αρ. Υδρομετρου 262376Φ0130ΥΝ
Το ποσόν 160,00 ΕΥΡΩ

Το όνομα του πατέρα μου είναι ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΛ.... και το δικό μου ΚΑΛΛΙΑΣ ΚΑΛ....
Καμία ομοιότητα με τους παραπάνω , ούτε γνωρίζω μέχρι πότε καθόταν κάποιος από αυτούς στο διαμέρισμα και τι άφησε σαν οφειλή.
Έχω μόνο τον τελευταίο λογαριασμό , δεν ξερω από πότε είναι το χρέος και τα ποσά αναλυτικά.

Αποφάσισα να το μεταφέρω στο όνομα μου και να τακτοποιήσω τον λογαριασμό αν και δεν έχω καμία σχέση με τους υπόχρεους. Ζήτησα από τον υπάλληλο σας – μιας και δεν πληρώνω δικό μου λογαριασμό – να συμψηφίσει και την εγγύηση του οφειλέτη. Λογικό είναι ότι εγώ πρεπει να καταβάλω νέα εγγύηση.
Υπήρξε άρνηση του υπαλλήλου.
Σας ερωτώ.
Γιατί πρεπει να πληρώσω τα χρέη κάποιου άλλου?
Ποιος ο λόγος ύπαρξης του ΥΠΟΧΡΕΟΥ και του ΧΡΗΣΤΗ? αν τελικά κάποιος άλλος πρεπει να πληρώσει τα ‘σπασμένα’?
Γιατί θέλετε να κρατήσετε και την εγγύηση των προηγουμένων αλλά να σας καταβάλω και εγώ άλλη?
Μην μου απαντήσετε ότι μόνο αυτός μπορεί να την πάρει. Αν είναι έτσι ας πληρώσουν μόνο αυτοί το χρέος τους και μην ‘εκβιάζετε’ όποιον θεωρείται ότι έχει τα ‘ζόρια’.
Πιστεύω ότι θα τύχω απάντησης.

Μετά τιμής
Καλλιας Καλ.....
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη