22 Οκτ 2009

Και ...εν τέλει, τι θα γίνει με τα τέλη;


γράφει ο Αγγελος Αγγελίδης, AGELOSAA@freemail.gr

· δε φτάνει που τα οικονομικά μου δεν επιτρέπουν να αλλάξω αυτοκίνητο;
· δε φτάνει που στερούμαι τις ανέσεις ενός σύγχρονου αυτοκινήτου;
· δε φτάνει που εδώ και 17 χρόνια ήμουν όσο μπορούσα συνεπής στη καλή συντήρηση του αυτοκινήτου μου;
· δε φτάνει που κάθε δυό χρόνια σύμφωνα με το ΝΟΜΟ του Ελληνικού Κράτους περνούσα κανονικά και επιτυχώς από...
το ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ;
· δε φτάνει που κάθε χρόνο, εδώ και σχεδόν επτά χρόνια, φροντίζω και ανανεώνω την ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ του αυτοκινήτου μου;
· δε φτάνει που σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές άλλαξα τον ΚΑΤΑΛΥΤΗ στα 100.000 χιλιόμετρα;
· δε φτάνει που έχω ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο και λόγω του επαγ-γέλματός μου τον περισσότερο καιρό βρίσκεται στο GARAGE;
· δε φτάνει που προσωπικά με ικανοποιεί το πνεύμα οικονομίας και περι-ορίζω τη τάση του υπερκαταναλωτισμού με επιβαρυντικές συνέπειες στην μόλυνση του περιβάλλοντος και στην ενεργειακή σπατάλη;
· δε φτάνει που με τον τρόπο της ζωής μου περιορίζω την αιμορραγία συναλλάγματος της Πατρίδας μου;
· δε φτάνει που πληρώνω κανονικά όλους τους φόρους και όλα τα ΔΙΟΔΙΑ;

γιατί δε φτάνουν όλ΄ αυτά και πρέπει να πληρώσω τα 150 EURO ;
γιατί να τιμωρηθώ με ένα υποθετικό ΠΕΝΑΛΤΥ;
εξ΄ άλλου το αυτοκίνητό μου είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση οποιουδήποτε επίσημου οργάνου για Τεχνικό Ελεγχο.

καθημερινά κι ανθρώπινα
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη