15 Οκτ 2009

Είναι κουφοί όλοι οι ταξιτζήδες;


Γύρισα πριν από λίγο, στο σπίτι μου και δεν αντέχω να μη σας γράψω την εμπειρία μου, από τα ταξί της πόλης μας, για τα οποία δεν είδα να γράφετε τίποτε.

Η κίνηση στη Μητροπόλεως, ήταν φρικτή, εξαιτίας του ψιλόβροχου και της ώρας, αφού κάθε μέρα τέτοια ώρα, γίνεται χαμός.

Έκανα μισή ώρα να βρω ταξί, με τους οδηγούς να με ρωτούν με μισάνοιχτο παράθυρο, που πάω, να αναβοσβήνουν τα φώτα, κλπ.

Τέλος πάντων, μετά από αμέτρητα "Τούμπα βολεύει;", με πήρε ένας Χριστιανός.

Στο ταξί ήταν άλλοι τρεις (μπίνγκο!), πράγμα πολύ συνηθισμένο, δεν είναι ...

αυτό το παρπάπονό μου. Αφού κάθισα, πήρα τηλέφωνο τη μητέρα μου να της πω ότι έρχομαι. Ο ταξιτζής με αγριοκοίταξε ενοχλημένος.
Εν τω μεταξύ κι αυτό είναι το πρόβλημα και το παράπονό μου, τα ταξί έχουν ένα μηχάνημα που επικοινωνούν με το κέντρο τους, το ραδιοταξί πως το λένε (σ.σ. taxalia: προφανώς το C.B.) το οποίο είναι πάντα, στη διαπασών !

Αυτή την απορία έχω και παρακαλώ να μου τη λύση κάποιος: για ποιό λόγο αυτό το μαραφέτι είναι τέρμα ένταση και πρέπει να ακούω επί μισή ώρα, "σταθμός 2, το 47 να πάει στη Μελενίκου κ.λ.π. κ.λ.π."

Κουφοί είναι όλοι οι ταξιτζήδες;

Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασα


Μελανία Δη.......

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη