19 Νοε 2009

Πουλάω το νεφρό μου, 2.000.000 ευρώ !


Ακούμε στα κανάλια περί Τειρεσία, περί ρύθμισης χρεών κλπ, κλπ.
Καλά έχω να ρωτήσω το εξής:
΄Εχουμε να σταυρώσουμε μεροκάματο από πέρυσι, δανειστήκαμε από τις τράπεζες για να πληρώσουμε το προσωπικό, τα ενοίκια και τα τρέχοντα έξοδα, μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, ελπίζοντας ότι κάποτε θα ανοίξει η δουλειά.
Τον άλλο μήνα (τέλος του έτους) θα...
κλείσω λοιπόν κι εγώ την επιχειρησούλα μου, θα στείλω στα σπίτια τους τέσσερις εργαζόμενους, και θα περιμένω πότε νάρθουν οι τράπεζες να μου πάρουν το σπίτι.
Από πού κύριε Παπακωνσταντίνου να ελπίζω ότι θα πληρώσω τα χρέη μου όταν στην αγορά δεν κουνιέται φύλλο;;;;;;;;;;
Εκτός των χρεών στις τράπεζες, χρωστάμε στο ΙΚΑ, στο ΤΕΒΕ, στην εφορία και βάλε…………………..
Δοθείσης ευκαιρίας θέλω να πω σε όποιον ενδιαφέρεται, ότι πουλάω ένα υγιέστατο νεφρό, για να εξοφλήσω τις τράπεζες (περίπου 200.000.00 €)
Εάν ενδιαφέρεται κάποιος τραπεζίτης, για τον εαυτό του, η για κάποιον συγγενή του, η τιμή είναι 2.000.000.00 €
Για όποιον ενδιαφέρεται εξουσιοδοτείται το taxalia να δώσει τα στοιχεία μου.
Νικόλας

ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑΚΤΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

σ.σ. taxalia: Φυσικά και δεν θα δώσουμε τα στοιχεία σας!!!!!

Ο αναγνώστης είναι γνωστός, αλλά είναι αυτονόητο ότι δεν θα κάναμε κάτι τέτοιο, ποτέ, για κανένα λόγο. Yποθέτουμε ότι είναι μια υπερβολή της στιγμής και εν τοι απελπισία του φίλου. Το δημοσιεύουμε όμως για να κατανοήσουν μερικοί αυτόκλητοι τηλεϋποστηρικτές των φτωχών, ότι ο κοσμάκης πεινάει (που θα λεγαν και οι πρωινατζήδες, με τους μισθούς των 100.000 ευρώ το μήνα) και για να θυμηθούν κάποιοι πολιτικοί και οικονομολόγοι, ότι επιτέλους πρέπει να πέσει χρήμα στην αγορά. Να κινηθεί το χρήμα. Κι αφήστε τα χάδια για τα "υποζύγια του προϋπολογισμού, που είναι (κι εγώ μεταξύ αυτών) οι μισθωτοί. Λίγα ή πολλά, εμείς οι μισθωτοί, έχουμε το φαγάκι μας. Τον επαγγελματία, που δεν βλέπει πελάτη στο μαγαζάκι του, θα τον σκεφτεί κανείς, σ' αυτή τη χώρα;;;
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη