10 Νοε 2009

ΟΤΑΝ Ο ΝΤΟΡΙΚΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ...

''Αντί να πάρω εγώ κουράγιο, προσπαθούσα να τους ανεβάσω το ηθικό''...
Αυτή ήταν η κουβέντα που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση στην συνομιλία μου με τον φίλο απο τα παλιά στο τηλέφωνο!
Επειδή εδώ στη Θεσσαλονίκη το κλίμα είναι λίγο περίεργο και μοιρασμένο με την συμμετοχή Ψωμιάδη στα...

τρία σχεδόν, πίστευα οτι στην Αθήνα τα πράγματα θα ήταν τελειωμένα.
Έπαθα όμως μεγάλη πλάκα. Ιδιαίτερα την πρώτη ημέρα του συνεδρίου που είδα οτι οι λεγόμενοι ''δεδομένοι σύνεδροι'' δεν ήταν καθόλου δεδομένοι.
Το επιτελείο της Ντόρας είχε μεγάλο άγχος. Αντί να μου δίνουν κουράγιο τους έδινα εγώ.
Ειδικά τώρα με αυτή την πλάκα που μας έκανε ο Αβραμόπουλος, τι να πω...
Όσο θυμάμαι τη Ντόρα που του ζωγράφισε κοτζάμ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ στο συνέδριο, μου έρχεται κρύος ιδρώτας!''

Αυτά και άλλα πολλά μου είπε ο φίλος απο τα παλιά, τα οποία δεν μπορώ να τα γράψω, γιατί ο φίλος μου ο Κρητικός μπλόγκερ φιλελεύθερος θα με πει και ...προβοκάτορα!

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη